  • 1. Data: 2009-04-19 21:08:56
    Temat: utrzymanie w CP
    Od: "milosh" <m...@x...pl>

    czy cyfrowy polsat ma cos takiego jak oferta utrzymaniowa dla klientów
    którym konczy sie umowa?? lub juz sie skonczyla

  • 2. Data: 2009-04-19 21:17:14
    Temat: Re: utrzymanie w CP
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    milosh pisze:
    > czy cyfrowy polsat ma cos takiego jak oferta utrzymaniowa dla klientów
    > którym konczy sie umowa?? lub juz sie skonczyla

    nie

    Jingiel

  • 3. Data: 2009-04-20 07:13:55
    Od: "Ianus" <U...@o...pl>

    Użytkownik "Jingiel" <X...@X...XX> napisał w wiadomości
    > nie

    Nie chociąz jest cień szansy:

    "Uprzejmie informujemy, że w związku z dużym zainteresowaniem naszych
    stałych Abonentów Cyfrowy Polsat przygotowuje atrakcyjną ofertę dotyczącą
    korzystania przez Państwa z naszych usług. Wierzymy, że nasza nowa
    propozycja sprosta oczekiwaniom i będą mogli Państwo cieszyć się odbiorem
    naszej oferty programowej. Szczegółowe informacje będziemy mogli przekazać
    Państwu już w drugiej połowie kwietnia 2009r. W związku z powyższym ,
    uprzejmie informuję, że skontaktujemy sie z Panem w celu przedstawienia
    propozycji dotyczących zasad dalszego korzystania z usług Cyfrowego Polsatu.
    Kontakt z naszej strony nastąpi do końca bieżącego miesiąca."

    Takie coś dostałem na początku kwietnia (nie pierwszego) - na razie nic
    więcej.

  • 4. Data: 2009-04-24 19:52:50
    Od: Reseller <r...@o...pl>

    milosh pisze:
    > czy cyfrowy polsat ma cos takiego jak oferta utrzymaniowa dla klientów
    > którym konczy sie umowa?? lub juz sie skonczyla

    Tak :-) Kończy mi się wypowiedzenie umowy i dostałem "sympatyczny" list
    polecony, że w okresie wypowiedzenia też mam płacić a jak nie zapłacę to
    mnie zwindykują. (Oczywiście wszystko było płacone regulaminowo).

    --
    Reseller