  • 1. Data: 2012-02-27 09:08:53
    Temat: używanie CLang w Linuxie z bibliotekami skompilowanymi GNU g++
    Od: szyk <s...@o...pl>

    Witam

    Wiem, że pod Windows są korowody z kompilatorami Visual C++ i MinGw.
    Chodzi o to, że nie ma mowy by biblioteka skompilowana jednym chodziła z
    programem skompilowanym drugim.
    Więc nasuwa się pytanie:

    Czy w Linuxie gdzie cały system jest skompilowany kompilatorami GNU
    rację bytu ma używanie kompilatora CLang?

    Czy chęć użycia CLang oznacza, że trzeba sobie "na boku" pokompilować te
    wszystkie biblioteki C++ jakich się używa w projekcie?
    Bo tak trzeba robić pod Windą.

    dzięki i pozdro
    Szyk

  • 2. Data: 2012-02-27 12:01:01
    Od: Adam Klobukowski <a...@g...com>

    On Monday, 27 February 2012 10:08:53 UTC+1, szyk wrote:
> [...]
    >
    > Czy chęć użycia CLang oznacza, że trzeba sobie "na boku" pokompilować te
    > wszystkie biblioteki C++ jakich się używa w projekcie?

    Można razem linkować jeśli ABI kompilatorów jest kompatybilne. Tu możesz sobie
    poczytać: http://clang.llvm.org/compatibility.html

    AdamK

  • 3. Data: 2012-02-27 12:29:40
    Od: szyk <s...@o...pl>

    Ten temat miał być na pl.comp.lang.c i tam zapraszam do dyskusji. Tu
    omyłkowo wystawiłem posta i zaraz go wycofałem, ale jak widać nie
    wszystkie serwery to respektują.

    W dniu 27.02.2012 13:01, Adam Klobukowski pisze:

    > Można razem linkować jeśli ABI kompilatorów jest kompatybilne. Tu możesz sobie
    poczytać: http://clang.llvm.org/compatibility.html

    Jeśli chodzi o ten link to tam o ABI jest tylko w kontekście Objective-C
    i sizeof...