  • 1. Data: 2015-10-30 00:33:29
    Temat: viking no limit za 24 zeta
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    witam
    od rana mam informacje o tym że u wikingów za 24 zeta jest no limit.
    chyba najtaniej jak na dzień dzisiejszy.

    Mnie się jednak podoba ich oferta za 19 zł, gdzie za fakt doładowania
    otrzymujemy bonusy, a 19zł jest do wykorzystania :)

    ToMasz

  • 2. Data: 2015-10-30 05:38:19
    Temat: Re: viking no limit za 24 zeta
    Od: "P03" <p...@b...invalid.org>

> [...]
    >
    > Mnie się jednak podoba ich oferta za 19 zł, gdzie za fakt doładowania
    > otrzymujemy bonusy, a 19zł jest do wykorzystania :)

    Tak fajnie, ale nie dają w pakietach połączeń
    na stacjonarne - dla niektórych to będzie
    spory minus tej oferty.
    :-)

    --
    P03

  • 3. Data: 2015-10-30 12:18:23
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 30.10.2015 o 05:38, P03 pisze:
    > Tak fajnie, ale nie dają w pakietach połączeń na stacjonarne

    Nolimit ze stacjonarnymi też jest, za 29 zł czyli tyle co w virginie,
    kartoflu czy redbulu.
    A właśnie, RBM też ma nowe pakiety: 30zł za nolimit i 5GB (3 w pakiecie
    + 2 za doładowanie), ale także nolimit na 3 lub 7 dni za 3 lub 7 zł z
    transferem równie proporcjonalnym, czyli po 100MB dziennie.

    --
    Alf/red/

  • 4. Data: 2015-10-31 20:05:55
    Od: "P03" <p...@b...invalid.org>

> [...]
    > 2 za doładowanie), ale także nolimit na 3 lub 7 dni za 3 lub 7 zł z
    > transferem równie proporcjonalnym, czyli po 100MB dziennie.

    To wszystko klony od operatora P4 .
    (z wyjątkiem ziemniaczka ofc.)
    Co znaczy że wszystkie słabe cechy np.
    deko gorszy zasięg mogą odgrywać rolę.
    (Ja tak mam w miejscu pracy)
    Dla niektórych klientów zachęconych
    bezlimitowymi połączeniami zaskoczeniem
    może być jak w trakcie połączenia po
    powiedzmy godzinie zostanie ono zerwane.
    Taka sympatyczna usługa o której regulamin
    nie wspomina z grzeczności, chociaż sporo
    innych istotnych zastrzeżeń zawiera.
    Zweryfikowano organoleptycznie.
    :-)

    P03

  • 5. Data: 2015-11-03 14:28:55
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu piątek, 30 października 2015 12:18:26 UTC+1 użytkownik Alf/red/ napisał:
    > Nolimit ze stacjonarnymi też jest, za 29 zł czyli tyle co w virginie,

    Wydaje mi się, że Virgin oferuje rozmowy ze wszystkimi bez limitu za 19 zł.
    Jak dla mnie - bomba!

    --
    Akarm

  • 6. Data: 2015-11-03 16:29:42
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 03.11.2015 o 14:28, Akarm pisze:
    > Virgin oferuje rozmowy ze wszystkimi bez limitu za 19 zł

    Tak, ale bez SMS i transferu (no dobra, z symbolicznymi 30 sztuk i
    300MB), a Viking nolimit i 2GB. Wiadomo, jeśli tylko rozmowy to masz rację.

    --
    Alf/red/

  • 7. Data: 2015-11-03 16:48:42
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu wtorek, 3 listopada 2015 16:29:44 UTC+1 użytkownik Alf/red/ napisał:

    > Tak, ale bez SMS i transferu (no dobra, z symbolicznymi 30 sztuk i
    > 300MB), a Viking nolimit i 2GB. Wiadomo, jeśli tylko rozmowy to masz rację.

    Pryszczy się pozbyłem baaardzo dawno, czyli nie muszę się porozumiewać za pomocą
    krótkich wiadomości tekstowych. Z internetu lepiej mi się korzysta na urzadzeniu z
    dużym ekranem. Czyli oferta dla mnie (znaczy dla statecznych ludzi) jak obszył. :)
    --
    Akarm

  • 8. Data: 2015-11-03 16:59:20
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-11-03 o 16:48, Akarm pisze:

    > Pryszczy się pozbyłem baaardzo dawno, czyli nie muszę się porozumiewać za pomocą
    krótkich wiadomości tekstowych.

    Cóż za dziwaczna implikacja.

    > Z internetu lepiej mi się korzysta na urzadzeniu z dużym ekranem. Czyli oferta dla
    mnie

    Tutaj też sensu nie ma.

    > --
    > Akarm

    A w delimiterze masz błąd.

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2015-11-03 21:43:27
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Co znaczy że wszystkie słabe cechy np.
    > deko gorszy zasięg mogą odgrywać rolę.
    sraty pierdaty ze się tak wyrażę. na stałe logujesz się do innej sieci i
    masz problem z głowy. chyba ze porównujesz zasięg playa, bez roamingu do
    zasięgu np orange. wtedy masz 100% racji i udowadniasz nam że jesteś
    "lamerem"

> [...]
    > powiedzmy godzinie zostanie ono zerwane.
    > Taka sympatyczna usługa o której regulamin
    > nie wspomina z grzeczności, chociaż sporo
    zgłoś jako reklamacje. najlepiej telefonicznie bo, tam zawsze człowiek
    odbiera telefon - co jest ewenementem w 21 wieku

    ToMasz

  • 10. Data: 2015-11-07 19:35:16
    Od: "1634Racine" <1...@1...pl>

    Alf/red/ w news:n1ajt7$i52$1@node1.news.atman.pl

    virgin to w tej chwili: 5 giga + stacjo/komorkowe + sms bez ograniczen
    ,wszystko za 29 zl/m