  • 11. Data: 2022-09-20 00:20:13
    Temat: Re: prawiczka: nie wysyła i nie odbiera mms'ów
    Od: Personalidade Onisciente <p...@l...net.invalid>

    1634Racine wrote:
    > tylko, ze 10tka pro ma lepsza

    Ale co ma optyka (różnice widoczne tylko pod lupą lub mikroskopem)
    do mms'ów, które niby stwarzają problem?

    Nabywając produkty bezpośrednio od producenta NIE mam jakichkolwiek
    kłopotów (i pewny czas gwarancji).

    Bylem parę razy w tym _nowo-kołchozie_ czyli neoPRLu i zaobserwowałem
    jakim BADZIEWIEM zapychają wasze półki (i starociami) a złodziejstwo
    na "aledrogo" to SKANDAL!.

    --
    Personalidade Onisciente

    https://youtu.be/tF8A0zeBjUQ <-- wywłaszczeni czyli wydupceni!

    http://bit.do/myrotworec <-- zaścianek nic nie wie o mordercach!
    https://myrotvorets.center/

    https://bit.do/kryminalisci-z-ukrainy <-- precz z kryminalną kliką!
    https://youtu.be/4Hyg3xnQGrA

    https://www.nawolyniu.pl/artykuly/nacjonalizm.htm <-- !

    http://bit.do/skurwysynom_pieklo <-- i nic innego!

    https://youtu.be/CJg-mxZrCuY <-- Historia lubi się powtarzać

    https://youtu.be/HIV0sr8e-EQ <-- Możecie sobie wsadzić w dupę!
    https://youtu.be/TaXChUXYAxk

    https://youtu.be/KfcpUzPYbNc?t=224 <-- Szubienica dla REZUNa!

    http://bit.do/nazi_bandera <-- REZUNom nie ma miejsca na ziemi!

    https://zmianynaziemi.pl/kategoria/banderowcy <-- konowalce, REZUNy

    https://youtu.be/YYzvOq2Fmco <-- Himalaje hipokryzji
    https://youtu.be/y9fLsWL4Sgo

    http://www.ExposeTheReset.com <-- deep state (państwo w państwie) mafia

    https://youtu.be/p62cTYszOFg <-- Najparszywsze miejsce na świecie

    https://wsws.org/pl/articles/2022/03/25/roma-m25.htm
    l <-- Rezuny!

    https://youtube.com/watch?v=mS5OVRr5yl4&t=233s <-- Niewolnicy USrael'a

    https://youtu.be/6yPvfIPIG7M <-- Won z faszystowskiej euroQURWY

    https://youtu.be/F1Igbm4LwEA <-- banderowcy to hitlerowcy i vice versa

    https://bit.ly/3NX8GUV <-------- Rzeźnicy

    https://postimg.cc/cKh8Pq83 <--- Mordercy

    https://youtu.be/LaYDcO_tEV4 <-- Wykopceni na sucho

    https://youtu.be/LEFsYlpck6U <-- USrael pod obstrzałem

    https://youtu.be/2o-Ngr_x_HA <-- USraeleskie dezinformacje

    https://bit.do/ukrainski_mafionacizm <-- gangsterski kapitalizm!

    https://bit.do/ukrainskie-ludobojstwo-na-polakach <-- !!!

    ??

  • 12. Data: 2022-09-20 18:06:05
    Temat: Re: virgin: nie wysyla mms-ow i nie odbiera
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 17 Sep 2022 04:22:13 +0200, 1634Racine wrote:
    > J.F w news:1beiw9we05nur$.1i5in3arrwvrf$.dlg@40tude.net
    >
    > przeciez napisalem: resetowalem APN,

    telefon zresetuj do ustawien fabrycznych, nie same APN.

    > instalowalem - ale instalowalem z pliku
    > ktory podsyla mi virgin po wyslaniu do nich kodu)

    To zresetuj do fabryki jeszcze raz, i ustaw APN recznie.
    tak, zeby sladu nie zostalo po tym pliku z virgin.

    > (btw: jest tez mozliwe calkowite wykasowanie APN, no ale wowczas nie
    > otrzymam zwrotnie kodow,

    a to nie przychodzi przez SMS?

    > wiec: wykasowalem APNy -> zresetowalem tel -->
    > zresetowalem APN --> zresetowalem tel --> poslalem kod dla otrzymania ich
    > pliku konfig.-> zainstalowalem ich plik konfiguracyjny)

    J.

  • 13. Data: 2022-09-20 21:16:21
    Od: Grzexs <g...@w...plx>

> [...]
    > --> zresetowalem APN --> zresetowalem tel --> poslalem kod  dla
    > otrzymania ich pliku konfig.-> zainstalowalem ich plik konfiguracyjny)

    A spróbuj na sztywno ustawić sieć Play. Z moich obserwacji wynika, że w
    roamingu krajowym VM zachowuje się czasem bardzo dziwnie.

    --
    Grzexs

  • 14. Data: 2022-09-25 14:58:40
    Od: Piotr Karocki <p...@i...org>

    "1634Racine" <m...@...cbqebml> wrote:

> [...]
    > instalowane wielokrotnie
    > przesyl danych: wlaczony
    >
    > problem: tel. nie wysyla mms-ow i nie odbiera.

    Bledny temat - to nie problem Virgin, tylko twojego telefonu. Mi dziala
    bez problemu.