  • 1. Data: 2013-07-11 01:07:59
    Temat: vod.tvp.pl - zgranie filmu na dysk
    Od: f...@k...pl

    Czesc,

    czasami zona chce sobie obejrzec jakis film na vod.tvp.pl ale...Z
    laczem roznie bywa i chcialbym aby taki film napierw sobie sciagnela
    na dysk a nastepniie w wolnej chwili (off-line) mogla go sobie
    obejrzec). Poza tym wk... nas ten Silverlight.

    Znalazlem w sieci info, ze nalezy zainstalowac VLC Player, potem
    dodatek do Firefox'a Media Conectiviey plugin (czy cos w tym rodzaju)
    i ze od tam tego momentu, streamy np. z vod beda sie odpalaly via
    VLC.

    Ale sie tak nie dzieje. Moze moglby mi podac sucess story jak to
    zrobic, aby VLC player przechwytywal streamy z sieci? No chyba, ze
    potrzeba cos innego.

  • 2. Data: 2013-07-11 08:02:21
    Temat: Re: vod.tvp.pl - zgranie filmu na dysk
    Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl>

    f...@k...pl napisał(a):

> [...]
    >
    >Ale sie tak nie dzieje. Moze moglby mi podac sucess story jak to
    >zrobic, aby VLC player przechwytywal streamy z sieci? No chyba, ze

    Probowales np. tak?
    http://miniskrypt.blogspot.com/2013/03/sciaganie-z-v
    odpl.html

    Na stronie sa skrypty do zgrywania wielu tez innych...

  • 3. Data: 2013-07-11 09:41:27
    Od: Jack <J...@w...pl>

    > Probowales np. tak?
    > http://miniskrypt.blogspot.com/2013/03/sciaganie-z-v
    odpl.html

    > Na stronie sa skrypty do zgrywania wielu tez innych...

    Do kitu. To nie działa.

  • 4. Data: 2013-07-14 12:58:26
    Od: DanW <m...@w...pl>

    W dniu 2013-07-11 09:41, Jack pisze:

    odpl.html

    > Do kitu. To nie działa.

    Sprawdź Orbit downloader, udało mi się zapisać film z VOD TVP. Poniżej
    link do instrukcji.
    http://komputery.spryciarze.pl/zobacz/jak-pobierac-p
    rogramem-orbit-downloader
    Pozdrawiam Dan

  • 5. Data: 2015-05-29 00:09:46
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 11 lipca 2013 01:07:59 UTC+2 użytkownik f...@k...pl napisał:
> [...]
    >
    > Ale sie tak nie dzieje. Moze moglby mi podac sucess story jak to
    > zrobic, aby VLC player przechwytywal streamy z sieci? No chyba, ze

    Skrypt działa, nie umiesz używać - trzeba dodać odnośnik do skryptu do zakładek i
    kliknąć na niego podczas odtwarzania filmu.

  • 6. Data: 2015-11-03 13:03:23
    Od: m...@g...com

    Najprostszy sposób na pobieranie filmów z TVP.PL, TVP Sport i TVP Info to
    skorzystanie z odpowiedniego dodatku do Firefoksa. Obczaj sobie taką metodę jak
    opisane to jest tutaj: http://goo.gl/xms8Tp

    Po prostu dodaje dodatek do Firefoksa, wchodzisz na stronę TVP VoD i klikasz
    "Pobierz". Film od razu zapisywany jest w twoim kompie. Szybko i bez problemów.