  • 1. Data: 2010-06-05 10:51:04
    Temat: [wwa zone] ma ktos stare sprzeglo do fzs, tcat,fzs ?
    Od: "PanAdol" <a...@g...pl>

    Chetnie zamienie przekladi stare (ze 2 chociaz) za browar :) Potrzebuje
    zrobic blokade do odkrecenia sprzegla w fazerze.
    Pzdr
    PanAdol
    Triumph Tiger T709
    Vespa 50pk

  • 2. Data: 2010-06-05 11:47:39
    Temat: Re: [wwa zone] ma ktos stare sprzeglo do fzs, tcat,fzs ?
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "PanAdol" <a...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    > Chetnie zamienie przekladi stare (ze 2 chociaz) za browar :) Potrzebuje
    > zrobic blokade do odkrecenia sprzegla w fazerze.

    Ja sobie poradzilem bez blokady. Do odkrecenia pneumatyczny klucz udarowy.
    Do skrecenia robilem tak:
    Wszystko na miejscu (z wyjatkiem docisku i nakretki), jedna osoba oburacz
    dociska tarcze sprzeglowe do siebie i kolanem wciska pedal hamulca tylnego
    (wszystko na biegu), a druga z kluczem dynamometrycznym dokreca nakretke - w
    zupelnosci wystarczylo.

    Jesli potrzebujesz to mam pdf'a z remontem 2'go biegu w t'cacie i jest tam
    blokada do sprzegla zrobiona z 2 plaskownikow - trzeba sobie tylko
    przeliczyc cale na mm.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 3. Data: 2010-06-05 12:42:01
    Od: "PanAdol" <a...@g...pl>

    Witaj
    Użytkownik "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> napisał w wiadomości
    > Wszystko na miejscu (z wyjatkiem docisku i nakretki), jedna osoba oburacz
    Po raz kolejny wielkie dzieki ;)
    Sruba poszla juz bezproblemowo a udalo mi sie nawet samemu :O
    Lekko jeszcze zmodyfikowalem patent :
    wzialem jedna tarcze i jedna przekladke i scisnalem 4rema tyrtytkami :-)) Po
    tem tak jak piszesz 5tka hamulec i poszlo bezproblemowo.
    Powinni dac nobla temu kto tyrtytki wynalazl ;)
    Dzis uslyszalem fajne stwierdzenie ze tyrtytki paryz dakar wygraly ;)
    Pzdr
    PanAdol

  • 4. Data: 2010-06-05 12:45:45
    Temat: Re: [wwa zone] ma ktos stare sprzeglo do fzs, tcat,fzs ? [ort.]
    Od: woohoo <2...@D...pl>

    W dniu 2010-06-05 14:42, PanAdol pisze:
    > Powinni dac nobla temu kto tyrtytki wynalazl ;)
    ^^^^^^^^
    Trytytki!

    --
    wo_Ohoo!

  • 5. Data: 2010-06-05 12:52:43
    Od: "PanAdol" <a...@g...pl>

    Użytkownik "woohoo" <2...@D...pl> napisał w wiadomości >
    ^^^^^^^^
    > Trytytki!

    To zalezy czy lewe czy prawe ;)
    Moje przy zaciskaniu robily "tyr" a nie "try" ;))
    Pzdr !

  • 6. Data: 2010-06-05 13:04:56
    Od: "PanAdol" <a...@g...pl>

    > wzialem jedna tarcze i jedna przekladke i scisnalem >4rema tyrtytkami
    A oto "blokada"
    http://picasaweb.google.pl/kawomat/BlokadaSprzegla

  • 7. Data: 2010-06-05 13:38:32
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "PanAdol" <a...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    > A oto "blokada"
    > http://picasaweb.google.pl/kawomat/BlokadaSprzegla

    Nie przyszlo mi do glowy, ze tak sie w ogole trytki zmieszcza;)

    I jak wygladaja wodziki?

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 8. Data: 2010-06-07 07:17:33
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    PanAdol napisał(a):
    > http://picasaweb.google.pl/kawomat/BlokadaSprzegla

    Ale jaja, w takim miejscu sprzeglo.... A kufer gdzie masz?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 9. Data: 2010-06-07 21:15:35
    Od: "PanAdol" <a...@g...pl>

    czesc
    > I jak wygladaja wodziki?

    Pisze nowego posta wlasnie zaraz bedzie go widac
    Pzdr