  • 1. Data: 2021-01-24 19:10:46
    Temat: zakaz ruchu (B-1) za wyjątkiem posiadaczy pozwoleń
    Od: kriters <k...@o...pl>

    Witam. Jest osiedlowy parking ze znakiem "Zakaz ruchu w obu kierunkach."
    i tabliczką "za wyjątkiem posiadaczy zezwoleń". Zezwolenie posiadam
    ale czasami zapominam wyjąć ze schowka. I teraz:

    a) mogę parkować
    b) mogę parkować o ile w jakimś tam regulaminie parkowania (nie wiem
    gdzie on jest ale może gdzieś być) nie umieszczono zapisu, że zezwala się
    wyłącznie pod warunkiem umieszczenia tego zezwolenia w widocznym miejscu
    c) nie mogę parkować

  • 2. Data: 2021-01-25 00:37:46
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 24.01.2021 o 19:10, kriters pisze:
> [...]
    > wyłącznie pod warunkiem umieszczenia tego zezwolenia w widocznym miejscu

    A jest taki znak w prawie drogowym? W sensie, z tabliczką o takiej treści.

  • 3. Data: 2021-01-25 08:42:50
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, ii.
    On 25.01.2021 00:37 you wrote:

    > A jest taki znak w prawie drogowym? W sensie, z tabliczką o takiej
    > treści.

    Najpierw może należałoby zadać pytanie czy to jest droga publiczna.

    --
    Pete

  • 4. Data: 2021-01-25 09:37:21
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2021-01-24 o 19:10, kriters pisze:
> [...]
    > wyłącznie pod warunkiem umieszczenia tego zezwolenia w widocznym miejscu

    Już kiedyś się obśmiano z takich tabliczek. Chodziło głównie o "nie
    dotyczy mieszkańców". Problem w tym, że w praktyce każdy jest "mieszkańcem".
    Jeśli masz jakiekolwiek zezwolenie, np. na sprzedaż zadymionych szkiełek
    w czasie zaćmienia słońca albo zezwolenie na budowę domu to w każdym
    sądzie się wybronisz... :-)
    T.
    Prawidłowa tabliczka powinna zawierać, czego dotyczy takie zezwolenie.

  • 5. Data: 2021-01-25 13:03:15
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    kriters w

    > Witam. Jest osiedlowy parking ze znakiem "Zakaz ruchu w obu kierunkach."

    Czyli zakazuje ruchu do przodu i do tyłu

    > i tabliczką "za wyjątkiem posiadaczy zezwoleń". Zezwolenie posiadam

    Ja też mam zezwolenie na przebywanie w strefie...

    > a) mogę parkować

    Zakaz dotyczy ruchu!

    No i zawsze mogłęś z trzeciego kierunku się pojawić, latające pojazdy to nie
    nowowść ;P

    --
    'Tom N'

  • 6. Data: 2021-01-25 15:38:49
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2021-01-25 13:03, TomN wrote:
    > Zakaz dotyczy ruchu!
    >
    > No i zawsze mogłęś z trzeciego kierunku się pojawić, latające pojazdy to nie
    > nowowść ;P

    To już prędzej 'to auto dowieziono tu na lawecie'. ;)