  • 1. Data: 2011-07-08 11:23:05
    Temat: zaopiniowanie wygranej XT 600 na ebay.
    Od: Piotr <z...@g...com>

    czesc koledzy,

    czy ktos moze zaopiniowac ten moto:

    http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item
    =160613718580&ssPageName=ADME:X:AAQ:GB:1123

    ja wiem ze sie powinno pytac przed aukcja, ale tak wyszlo ;)

    jedno co sie rzuca w oczy - nie ma plastikow oryg, kierunkow itd. - moze
    byc tak, ze sie nie da zarejestr? nie wiem, narazie wlasciciel nie odbieral

  • 2. Data: 2011-07-08 11:28:35
    Temat: Re: zaopiniowanie wygranej XT 600 na ebay.
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2011-07-08 13:23, Piotr wrote:

> [...]
    > byc tak, ze sie nie da zarejestr? nie wiem, narazie wlasciciel nie odbieral

    "V5 been lost" - czyli bez papierów. To tak jakbys w Polsce kupowal
    moto bez tablic i DR. Byc moze gosc ma mozliwosc udokumentowac
    pochodzenie pojazdu i wowczas da sie V5 odzyskac.

  • 3. Data: 2011-07-08 11:29:38
    Od: Piotr <z...@g...com>

    W dniu 2011-07-08 13:23, Piotr pisze:

    > jedno co sie rzuca w oczy - nie ma plastikow oryg, kierunkow itd. - moze
    > byc tak, ze sie nie da zarejestr? nie wiem, narazie wlasciciel nie odbieral

    Dodam jeszcze, ze glownie chodzilo mi o to, ze dopiero po czasie
    zauwazylem ze ma jakis inny tylny blotnik, nie ma kierunkowskazow itd. -
    i pomyslalem, ze moze ona nie jest zarejestrowana (bo nie ma tablicy na
    foto - uff, logika!) i ze moze sie nie dac w takim stanie ;)) - wiec tez
    i pytanie - jaki moglby byc ew. koszt dostosowania do wersji z
    mozliwoscia rejestracji ;)

    i czy to jest tak, ze moze byc jakies takie moto wogole bez szans na
    rejestracje?

  • 4. Data: 2011-07-08 11:31:28
    Od: Piotr <z...@g...com>

    W dniu 2011-07-08 13:28, mleko pisze:

    > "V5 been lost" - czyli bez papierów. To tak jakbys w Polsce kupowal
    > moto bez tablic i DR. Byc moze gosc ma mozliwosc udokumentowac
    > pochodzenie pojazdu i wowczas da sie V5 odzyskac.

    no potem gdzies wyczytalem ze jesli v5 w uk jest lost (cokolwiek to v5
    jest) to mozna isc do lokalnego authority jakiegos i to odzyskac...

    ...no ale jesli on pisze, ze lost - w sensie - nigdy go nie mial - to
    juz klops ;)

  • 5. Data: 2011-07-08 11:31:59
    Od: Piotr <z...@g...com>

    W dniu 2011-07-08 13:29, Piotr pisze:
> [...]

    aha i ten tlumik - nie wyglada wam na leo vince?

  • 6. Data: 2011-07-08 12:03:32
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-07-08 13:29, Piotr pisze:

    > foto - uff, logika!) i ze moze sie nie dac w takim stanie ;)) - wiec tez
    > i pytanie - jaki moglby byc ew. koszt dostosowania do wersji z
    > mozliwoscia rejestracji ;)

    tyle ile rama z papierem, do tego modelu to nie wiem, do innych
    widzialem od bodaj stu do kilkuset eur.

    > i czy to jest tak, ze moze byc jakies takie moto wogole bez szans na
    > rejestracje?

    oczywiscie.

    pozdr
    newrom
    --
    Estrella - do sprzedania
    RD07 - dożywocie.

  • 7. Data: 2011-07-08 12:11:55
    Od: Piotr <z...@g...com>

    > tyle ile rama z papierem, do tego modelu to nie wiem, do innych
    > widzialem od bodaj stu do kilkuset eur.

    no wlasnie widzialem na ebayu rame z papierem od XT za 500 zl - tyle, ze
    to jest model z roku 92, a moj - z 01 - czy to jakos rzutuje, czy to sie
    w ten sposob nie da?

    no i co z numerami na ramie, silniku itd.

    ...rozumiem, ze pytam sie o jakies oczywistosci - ale sie nie znam
    zbytnio ;((((

  • 8. Data: 2011-07-08 12:16:41
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-07-08 14:11, Piotr pisze:

    > no wlasnie widzialem na ebayu rame z papierem od XT za 500 zl - tyle, ze
    > to jest model z roku 92, a moj - z 01 - czy to jakos rzutuje, czy to sie
    > w ten sposob nie da?

    Sprawdz roznice, zgodnie z prawem (zakladajac legalnosc tamtej z 01) to
    konieczna bylaby przekladka wszystkiego do tej ramy z 91.

    > no i co z numerami na ramie, silniku itd.

    nr silnika nikogo nie obchodza, nr ramy masz z 91.

    pozdr
    newrom
    --
    Estrella - do sprzedania
    RD07 - dożywocie.

  • 9. Data: 2011-07-08 12:20:34
    Od: Piotr <z...@g...com>

    > Sprawdz roznice, zgodnie z prawem (zakladajac legalnosc tamtej z 01) to
    > konieczna bylaby przekladka wszystkiego do tej ramy z 91.

    No wlasnie sie dowiadywalem to jest masakra bo wiekszosc czesci nie
    pasuje...musialbym jakos przelozyc numer ramy z tej starej do mojej i to
    moze byc trudne ;(((((((((((((

  • 10. Data: 2011-07-08 13:47:46
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "Piotr" <z...@g...com> napisał

    > musialbym jakos przelozyc numer ramy z tej starej do mojej i to moze byc

    Musisz popytac zlodziei, moze pomoga.

    --
    Hinek