  • 11. Data: 2021-03-29 17:02:35
    Temat: Re: zarejestrować numer na kartę
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Irokez" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 2021-03-27 o 10:37, Animka pisze:

    > Kupujesz kartę w kiosku i pokazujesz dowod. Kioskarz Cie
    > zarejestruje czy np. w Żabce.

    >czytanie ze zrozumieniem się kłania
    >"aby nigdzie nie iść"
    >Więc porada bez sensu

    A te karte to jak chce zdobyc ?

    Wiec moze jednak z sensem.

    J.

  • 12. Data: 2021-03-29 19:48:48
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    A to "karty" nie zostały jeszcze SCYFRYZOWANE? (modne słowo) ;--)

  • 13. Data: 2021-03-29 19:54:53
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2021-03-29 o 17:02, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Irokez"  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > A te karte to jak chce zdobyc ?

    Kupi na Allegro z dostawą do domu?
    Sąsiadka przyniesie?

    --
    Irokez

  • 14. Data: 2021-03-30 13:38:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "_Master_" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >A to "karty" nie zostały jeszcze SCYFRYZOWANE? (modne słowo) ;--)

    Hm, "cyfrowe" to one przeciez byly od poczatku.
    Zwirtualizowane ... tez modne slowo.
    Albo SIM-less/eSIM ... no tak, i wrocilismy troche do "cyfrowe", choc
    to e jak embedded.

    J.

  • 15. Data: 2021-03-30 13:42:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Irokez" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 2021-03-29 o 17:02, J.F. pisze:

    >Kupi na Allegro z dostawą do domu?
    >Sąsiadka przyniesie?

    I tak kompletnie nie moze wyjsc z domu?

    No tak, niektorzy nie moga, i klopot.

    UKE cos tam przewidzial
    https://gsmonline.pl/artykuly/rejestracja-kart-sim-p
    ytania-i-odpowiedzi-uke

    J.

    --
    Irokez

  • 16. Data: 2021-03-31 01:34:37
    Od: Tanatoreon Eppstonn <T...@m...army>

    Szambo majsterklepka zDUPY <...@...pl> spuscil ponownie zolta cuchnaca ciecz...
    > Animatorko. Uświadom sobie że dużo jeszcze nie wiesz i nie musisz się
    > wypowiadać na wszystkie tematy.

    SzamboNur ponownie bimbruje i tu widac cuchnace zalosne skutki!

    --
    Tanatoreon Eppstonn

  • 17. Data: 2021-03-31 01:36:33
    Od: Tanatoreon Eppstonn <T...@m...army>

  • 18. Data: 2021-03-31 03:08:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 6061ec0c$0$559$6...@n...neostrada.pl

    > A te karte to jak chce zdobyc ?

    [ukradnie z Biedronki]

    > Wiec moze jednak z sensem.

    W RP nie można kupić SIMki bez rejestracji?

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 19. Data: 2021-03-31 08:43:03
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    napisał w wiadomości news:s40i3d$lfv$2@gioia.aioe.org...

    > "J.F." 6061ec0c$0$559$6...@n...neostrada.pl

    > [ukradnie z Biedronki]

    Zdalnie...
    Coś chyba jednak do aparatu trzeba włożyć, czy może
    nie jestem na bieżąco?

    > W RP nie można kupić SIMki bez rejestracji?

    Kupić się da, tylko czy da się używać?
    Chyba, że jakaś zagraniczna, gdzie rejestrować nie trzeba.

    Arek

  • 20. Data: 2021-04-01 00:47:51
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Arek" 60641a00$0$31100$6...@n...neostrada.pl

    > Kupić się da, tylko czy da się używać?

    Więc być może kupił bez rejestracji i teraz chcę zarejestrować.

    > Chyba, że jakaś zagraniczna, gdzie rejestrować nie trzeba.

    Więc jak jest? -- w RP można teraz kupić SIMkę
    bez rejestracji czy nie można?...

    --