  • 1. Data: 2012-09-19 16:42:27
    Temat: zasilacz UPS: LUPUS 700VA czy Eaton 5110 700VA?
    Od: gordom <n...@a...ess>

    Witam.
    Mam prośbę o pomoc w wyborze zasilacza UPS. Dotąd miałem APC Back-UPS ES
    700 ale po 4 latach definitywnie odmówił współpracy. Muszę kupić coś
    nowego. Od znajomego pożyczyłem licznik prądu i po kilku dniach pomiarów
    wychodzi, że średnio w ciągu godziny zestaw wszystkich odbiorników,
    które będę podłączone do UPSa, zużywa 0,18kWh energii. Chyba można
    przyjąć, że moc gwarantowana przez UPS na poziomie 420W powinna wystarczyć.

    Waham się między LUPUS 700VA a Eaton 5110 700VA.

    Mam 2 pytania

    1. Ponieważ oba generują sinusoidę aproksymowaną to mam wątpliwości czy
    będą współpracować z PFC Active (w komputerze mam zasilacz be quiet BQT
    E5-450W BN034). Na APC jednak chodziło bez kłopotów (tam też była
    aproksymowana) - czy teraz mogą pojawić się problemy?

    2. Jeśli już wybierać jeden z tych wymienionych wyżej to który?

    Z góry dziękuję za pomoc.
    pozdr.,
    gordom

  • 2. Data: 2012-09-19 18:26:42
    Temat: Re: zasilacz UPS: LUPUS 700VA czy Eaton 5110 700VA?
    Od: Chris <s...@s...de>

    W dniu 2012-09-19 16:42, gordom pisze:
    > Witam.
    > Mam prośbę o pomoc w wyborze zasilacza UPS. Dotąd miałem APC Back-UPS ES
    > 700 ale po 4 latach definitywnie odmówił współpracy. Muszę kupić coś

    Znaczy elektronika + aku padło ?? bo jak samo aku to lepszym wyjściem
    będzie kupić nowe i zamontować do starego APC.

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

  • 3. Data: 2012-09-19 18:38:01
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Wed, 19 Sep 2012 18:26:42 +0200, Chris napisał(a):

    > Znaczy elektronika + aku padło ?? bo jak samo aku to lepszym wyjściem
    > będzie kupić nowe i zamontować do starego APC.

    A jesli padla elektronika to chyba i tak lepszym wyjsciem jest kupienie
    uzywanego APC Smart-UPS za grosze i zamontowac nowe akumulatory i miec
    spokoj na kilka lat. Mam taki ups, data produkcji 1999, smiga jak nowy i
    srednio raz na 2 m-ce mam jakies dziwne uderzenie po zasilaniu
    (skok/spadek), wszystko sie wylacza, a komp razno pracuje.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 4. Data: 2012-09-19 18:47:23
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    a dlaczego nie orvaldi z gwarancjami?

  • 5. Data: 2012-09-19 19:25:02
    Od: gordom <n...@a...ess>

    W dniu 2012-09-19 18:26, Chris pisze:

    > Znaczy elektronika + aku padło ?? bo jak samo aku to lepszym wyjściem
    > będzie kupić nowe i zamontować do starego APC.

    Akumulator jest nowiutki, padła elektronika.

  • 6. Data: 2012-09-19 20:49:27
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px>

    Dnia Wed, 19 Sep 2012 16:42:27 +0200, gordom napisał(a):

> [...]
    > aproksymowana) - czy teraz mogą pojawić się problemy?
    >
    > 2. Jeśli już wybierać jeden z tych wymienionych wyżej to który?

    Kup coś z serii Ever Eco lub EcoPro, one mają bardzo dobrze odwzorowaną
    sinusoidę i bez problemów współpracują z zasilaczami z PFC. A w każdym
    razie z maszynami, których my używamy (np. HP DX 2300, Dell Optiplex
    G360 i G390). Na awaryjność też się nie uskarżam, po 4 latach wymieniamy
    tylko akumulatory i UPS-y wracają do eksploatacji.
    --
    M.
    /odpowiadając na priv zmień px na pl/

  • 7. Data: 2012-09-19 21:37:58
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "R.e.m.e.K" <g...@d...null> napisał w wiadomości
> [...]
    > srednio raz na 2 m-ce mam jakies dziwne uderzenie po zasilaniu
    > (skok/spadek), wszystko sie wylacza, a komp razno pracuje.

    Hehe.. mam z 1992 roku Smarta :) Taki płaski pod monitor.
    Ostatnio zgasł. Po otwarciu obudowy i dociśnięciu procesorka w podstawce
    ożył i dalej działa w najlepsze.

    Także też wolałbym starego dobrego Smarta niż te nowe chinskie wynalazki.

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez