  • 1. Data: 2009-06-03 21:15:54
    Temat: zmieniać olej w lagach czy nie zmieniać ?? oto mam pytanie
    Od: goman <t...@i...pl>

    proszę o poradę bardziej doświadczonych kolegów
    moto jest z 2006 roku z przebiegiem 15 tyś
    zero wycieków, wygląda wszystko OK
    jako że i tak oddaje na przegląd w dobre ręce zastanawiam się nad
    wymianą
    1 mechanik mówi nie ruszać, 2 mówi po 3 latach zmieniać
    który ma racje ??

    z góry dziekuje za info

    pozdrawiam

    ---

    goman
    er6

  • 2. Data: 2009-06-03 22:11:33
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    Użytkownik "goman" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...
[...]
    ---------------------------------------

    Co to za moto? Czujesz jakieś objawy w stylu dobijanie?

    Wojtek

  • 3. Data: 2009-06-03 22:15:40
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-06-03 23:15:54 +0200, goman <t...@i...pl> said:

    > 1 mechanik mówi nie ruszać, 2 mówi po 3 latach zmieniać
    > który ma racje ??

    Sprawdź w serwisówce. Zazwyczaj jest że zalecają zmianę co ~20kkm lub
    co 2 lata (w zależności co pierwsze). Oczywiście mało kto robi to tak
    często, ale dla świętego spokoju możnaby zmienić.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 4. Data: 2009-06-03 22:18:04
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Alti" napisał w wiadomości news:h06sel$rgf$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > ---------------------------------------
    >
    > Co to za moto? Czujesz jakieś objawy w stylu dobijanie?

    Szklana kula powiedziała mi, że jest to kawasaki er 6.
    Nie ma żadnych objawów, mechanicy mają podzielone opinie.
    Co dalej, jak już znasz odpowiedź?

    Wiesz,. ona, ta odpowiedź jest zawarta w pierwszym poście.
    Bo kolega goman, w odróżnieniu od Ciebie, stosuje się do zwyczajów grupy i w
    podpisie ma napisane co ma pod dupą.

    --
    Jasio
    vfr vx etz http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1324541

  • 5. Data: 2009-06-04 06:48:25
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "goman" <t...@i...pl> wrote in message
[...]

    *************

    Gdyby to bylo moje moto to bym zmienil. Po 2 latach, zamiast oleju, z lag
    potrafi wylac sie smierdzacy szlam, fakt ze widzialem toto po 25-30 kkm
    jezdzonych bez wzgledu na pogode. Poniewaz do calej operacji zawieche trzeba
    rozebrac warto wymienic takze uszczelniacze.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki
    weFAQ&v=qvj

  • 6. Data: 2009-06-04 06:51:00
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Kefir pisze:

    > Poniewaz do calej operacji zawieche trzeba rozebrac

    A po co ? Wyciagasz lage, odkrecasz gorny korek, zlewasz olej, pluczesz,
    suszysz, zalewasz nowy olej i skladasz. Ot cala fizolofia. Na cholere
    ruszac simmeringi ? Poza tym tulejki slizgowe pod simmeringami nie za
    bardzo lubia czeste rozbieranie.

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

  • 7. Data: 2009-06-04 07:12:38
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    EloU!
    "Kuczu" <q...@g...com> wrote in message news:h07qt9$64p$1@news.wp.pl...

    > A po co ?

    Zeby porzadnie wyplukac i wyczyscic? Jeden taki warsztat w Nowym Dworze Maz.
    cholernie mnie kiedys zaskoczyl dokladnoscia z jaka podchodzi do
    wyczyszczenia wlasnie. Przy samym plukaniu, bez rozebrania, nie do
    osiagniecia raczej, chyba ze w myjce ultradzwiekowej ;)
    Zawiecha potraktowana w ten sposob nigdy mi nie pociekla pomiedzy wymianami
    oleju, przyjmuje wiec "by default" ze warto to zrobic zamiast miec np klocki
    hamulcowe zalane olejem amortyzatorowym 1,5 kkm od domu.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki
    weFAQ&v=qvj

  • 8. Data: 2009-06-04 07:40:41
    Od: "lesor" <p...@l...waw.pl>

    Kuczu wrote:

> [...]
    > Na cholere ruszac simmeringi ? Poza tym tulejki slizgowe pod
    > simmeringami nie za bardzo lubia czeste rozbieranie.

    Czym pluczesz?

    --
    pozdrawiam, lesor
    rosSynAnt

  • 9. Data: 2009-06-04 07:42:22
    Od: "lesor" <p...@l...waw.pl>

    Kefir wrote:

> [...]
    > 25-30 kkm jezdzonych bez wzgledu na pogode. Poniewaz do calej
    > operacji zawieche trzeba rozebrac warto wymienic takze uszczelniacze.

    to w tdm nie ma srobek spustowych?

    --
    pozdrawiam, lesor
    cb13 rosSynAnt

  • 10. Data: 2009-06-04 07:43:27
    Od: "Maciej Dubis" <m...@p...onet.pl>

    > 1 mechanik mówi nie ruszać, 2 mówi po 3 latach zmieniać
    > który ma racje ??

    Ani jeden ani drugi.
    Zmieniaj co 2 lata.

    maciek