  • 1. Data: 2013-08-04 23:11:27
    Temat: zycie na goraca - ktos to bedzie nagrywal?
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    czy jest ktos, kto bedzie nagrywal taki stary polski serial kryminalny
    "zycie na goraco"? Bedza go emitowac od 05.08 (chyba na TVP Polonia).

    Poki co to nie mam mozliwosci nagrywania. Bylbym wdzieczny za jakies
    torrenty w sieci?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2013-08-05 08:20:38
    Temat: Re: zycie na goraca - ktos to bedzie nagrywal?
    Od: ZeN <z...@n...eu>

    W dniu 2013-08-04 23:11, a...@p...pl pisze:
> [...]
    > "zycie na goraco"? Bedza go emitowac od 05.08 (chyba na TVP Polonia).
    >
    > Poki co to nie mam mozliwosci nagrywania. Bylbym wdzieczny za jakies

    pełno tego na chomiku...
    choćby tu:
    http://chomikuj.pl/Remonty/Filmy+PL++i++seriale/-+S+
    E+R+I+A+L+E++-++PL+-/*c5*bbYCIE+NA+GOR*c4*84CO

  • 3. Data: 2013-08-14 22:26:17
    Od: "Kamil" <k...@n...pl>

    Użytkownik "ZeN" napisał:

    http://chomikuj.pl/Remonty/Filmy+PL++i++seriale/-+S+
    E+R+I+A+L+E++-++PL+-/*c5*bbY
    CIE+NA+GOR*c4*84CO

    Jak to jest z tym Chomikiem? Wiele serwisów zostało uwalonych przez Amerykanów,
    a ten działa w najlepsze i na dodatek ma gruby szmal. Kto za nimi stoi?
    Publikują rzeczy objęte ochroną praw autorskich i nikt ich nie rusza? Każdy tak
    może?

    Pzdr

  • 4. Data: 2013-08-15 00:28:57
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 14 Aug 2013 22:26:17 +0200, "Kamil" <k...@n...pl>
    wrote:
    > Jak to jest z tym Chomikiem? Wiele serwisów zostało uwalonych przez
    Amerykanów,

    Myslisz że Amerykanie zwracają uwagę szczególną na jakieś lokalny
    serwis? Najpierw zaczeli od world-wide serwisów tego typu.
    W wiekszosci przypadków serwisy "uwalaly" się same przez nie
    reagowanie na monity o usunięciu materiałów lub zbyt słabe
    reagowanie.
    Jeśli szybko usuwają to nie ma o co się przyczepić. Ważne by przyrost
    materiałów (ich wielokrotności) przekraczał zdolnosc reagowania
    właścicieli praw, bo oni nie mogą wysłać ogólne żądanie typu "proszę
    usunac z serwisu wszystkie kopie filmu X" tylko muszą precyzyjnie
    wskazać link do każdej kopii w serwisie a to jest pracochłonne. Na 5
    usuniętych materiałów pojawia się 10 nowych...

    --
    Marek

  • 5. Data: 2013-08-15 17:28:33
    Od: "Kamil" <k...@n...pl>

    Użytkownik "Marek" napisał:

    > Myslisz że Amerykanie zwracają uwagę szczególną na jakieś lokalny
    > serwis?

    Podałem przykład zamykania serwisów typu Megaupload, czy Oron. W przypadku
    Chomika niekoniecznie ma reagować wuj Sam. Umieszczają materiały polskich
    twórców, czy TVP, chronione prawami autorskimi. Gdyby chodziło np. o anty.....r,
    to mięśniaki z ABW juz by sie nimi zajęli. To z daleka cuchnie mafią.

    Pzdr

  • 6. Data: 2013-08-18 02:45:51
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2013-08-14 22:26, Kamil pisze:
> [...]
    > Publikują rzeczy objęte ochroną praw autorskich i nikt ich nie rusza? Każdy tak

    nie rzuca sie im w oczy bo z czystego linka niewiele sciagniesz (tzreba
    miec konto i dokupowac transfer). Poza tym firma na Cyprze.

    --
    @foe_pl