eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaŚwiat w oczach Lema › Re: Świat w oczach Lema
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!eternal-september.org!feeder3.eternal-september.org!news.
    eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: SW3 <s...@p...fm.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Świat w oczach Lema
    Date: Wed, 20 Mar 2024 10:08:56 +0100
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 22
    Message-ID: <ute939$1dhjp$1@dont-email.me>
    References: <ustbfq$umi$1$pytajacy@news.chmurka.net>
    <ut89q6$2g0gj$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <ut8qp5$292v$1@dont-email.me>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <ut8vot$3km$6$Robert_W@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <7aVJN.49352$bml7.45964@fx10.ams1>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <545KN.71416$Sav4.28819@fx01.ams1>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Wed, 20 Mar 2024 09:08:57 -0000 (UTC)
    Injection-Info: dont-email.me; posting-host="73811d3fe5b441942a20185047636685";
    logging-data="1492601";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1+xD2Y7Oz3kwda2/pOYcnT+"
    User-Agent: Mozilla Thunderbird
    Cancel-Lock: sha1:FXAesgkcYhawCCFRzF0xMA4CGVg=
    Content-Language: pl
    In-Reply-To: <s...@f...lasek.waw.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:790321
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 19.03.2024 o 15:42, Jarosław Sokołowski pisze:
    > Ja mam wrażenie, że gdyby kasę włożoną w AI pracującą przy zgłaszaniu
    > błedów dać tym, którzy potrafią sprawić, by tych błędów nie było --
    > to by wyszło lepiej.

    Dla klientów być może, dla firmy niekoniecznie.
    Nawet jakby żadnych błędów nie było to zgłoszenia będą. Jeśli firma ma
    dużo klientów to i zgłoszeń dużo. Jeśli bzdurnych zgłoszeń jest dużo to
    może się opłacać wydać kasę na AI która przyjmie na siebie choćby część
    z nich.

    Np. Bilkom ma (a przynajmniej miał parę tygodni temu) możliwość kontaktu
    wyłącznie ze sztuczną inteligencją. I to wyjątkowo tępą, na dodatek nie
    konwersacyjną i bez żadnego kontekstu - wpisywało się pytanie w
    formularz a odpowiedź (zazwyczaj nie na temat) przychodziła mailem,
    nawet bez zacytowanego pytania. Liczba osób potrzebnych do obsługi
    zgłoszeń: zero. Być może zgłoszenia w kategorii Sugestie i opinie ktoś
    przegląda a być może nie.

    --
    SW3

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: