eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaŚwiat w oczach Lema › Re: Świat w oczach Lema
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.77-254-94-148.
    dynamic.inetia.pl!not-for-mail
    From: io <i...@o...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Świat w oczach Lema
    Date: Wed, 20 Mar 2024 12:46:00 +0100
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <uteia4$t9u$1$niusy.pl@news.chmurka.net>
    References: <ustbfq$umi$1$pytajacy@news.chmurka.net>
    <ut89q6$2g0gj$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <ut8qp5$292v$1@dont-email.me>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <ut8vot$3km$6$Robert_W@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <7aVJN.49352$bml7.45964@fx10.ams1>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <545KN.71416$Sav4.28819@fx01.ams1>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <ute939$1dhjp$1@dont-email.me>
    NNTP-Posting-Host: 77-254-94-148.dynamic.inetia.pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Wed, 20 Mar 2024 11:46:12 -0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="niusy.pl";
    posting-host="77-254-94-148.dynamic.inetia.pl:77.254.94.148";
    logging-data="30014";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla Thunderbird
    Cancel-Lock: sha1:OzxdGmP5KNgL8omLybnnEFCd8TE=
    sha256:wdx8wEUakBFBeMtbSoeMByksbvQoaxjgRhOxwoYvRV4=
    sha1:eEZmXfDZ4UItCD9ij5n1S+mwNjE=
    sha256:CXqeie9nrHjN7O3gC7u/r4vZXGDJ/yhHPlQboyjyBDQ=
    Content-Language: pl
    In-Reply-To: <ute939$1dhjp$1@dont-email.me>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:790325
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 20.03.2024 o 10:08, SW3 pisze:
    > W dniu 19.03.2024 o 15:42, Jarosław Sokołowski pisze:
    >> Ja mam wrażenie, że gdyby kasę włożoną w AI pracującą przy zgłaszaniu
    >> błedów dać tym, którzy potrafią sprawić, by tych błędów nie było --
    >> to by wyszło lepiej.
    >
    > Dla klientów być może, dla firmy niekoniecznie.
    > Nawet jakby żadnych błędów nie było to zgłoszenia będą. Jeśli firma ma
    > dużo klientów to i zgłoszeń dużo. Jeśli bzdurnych zgłoszeń jest dużo to
    > może się opłacać wydać kasę na AI która przyjmie na siebie choćby część
    > z nich.
    >
    > Np. Bilkom ma (a przynajmniej miał parę tygodni temu) możliwość kontaktu
    > wyłącznie ze sztuczną inteligencją. I to wyjątkowo tępą, na dodatek nie
    > konwersacyjną i bez żadnego kontekstu - wpisywało się pytanie w
    > formularz a odpowiedź (zazwyczaj nie na temat) przychodziła mailem,
    > nawet bez zacytowanego pytania. Liczba osób potrzebnych do obsługi
    > zgłoszeń: zero. Być może zgłoszenia w kategorii Sugestie i opinie ktoś
    > przegląda a być może nie.
    >

    Ale to wiesz, żywa obsługa jest na takim samym poziomie. Ostatnio
    wysłałem zgłoszenie na k...@p...com. W temacie
    "Planawaryjny.pl", w treści "brak informacji o XXX". Odpowiedź "Gzie nie
    ma tej informacji?".

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: