  • 1. Data: 2013-07-30 22:36:53
    Temat: 1,4 CRDI Hyundai/KIA WGT czy VGT?
    Od: anacron <a...@a...pl>

    Ktoś ma wiedzę, czy silnik 1,4 CRDI w Hyundai ma turbinę WGT(FGT) czy
    VGT? W jednym, ASO twierdzą, że VGT w drugim że WGT.
    Mało tego nie są pewni, czy jest DPF, czy go nie ma (tu także dwie różne
    odpowiedzi). Zaczynam być coraz większym wielbicielem ASO.

    --
    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

  • 2. Data: 2013-07-31 20:11:12
    Temat: Re: 1,4 CRDI Hyundai/KIA WGT czy VGT?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Chris" <spam@nospa..de> napisał w wiadomości grup

    > Może po numerze VIN dało by się sprawdzić ale na 100% nie gwarantuję.
    > Pewnie masz tylko zapytanie co tych silników i nie własne auto ?
    >
    > Co do KIA to 1.6CRDI 90KM nie miało PDF-a ale już wersja 110/120KM (nie
    > pamiętam teraz) na 100% już miała PDF-a

    Stare 115 KM nie ma DPF.

  • 3. Data: 2013-07-31 21:07:26
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Chris" <spam@nospa..de> napisał w wiadomości grup

    > No właśnie jak braliśmy 90KM to mówili że wersja 115KM ma już DPF więc
    > komu wierzyć :)

    A kiedy braliście?
    Bo pewnie decydująca jest norma Euro którą silnik musiał spełnić.

  • 4. Data: 2013-08-01 06:30:57
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    http://hyundaiklub.pl/forum/index.php

  • 5. Data: 2013-08-01 18:11:04
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Chris" <spam@nospa..de> napisał w wiadomości grup

    > 2 lata temu, wersja po mini lifcie w środku np. zmiana panelu do ustawień
    > poziomu świateł i co więcej nie pamiętam.

    To na 100% spełnia już inną normę niż mój, 6 letni.
    Obstawiam, że Twój miałby Euro 4, a mój tylko Euro 3.

    A to tak z niczego się nie wzięło - filtr musi już być.