  • 1. Data: 2015-12-21 17:24:52
    Temat: 10 Gb za 10 zeta nadal w play?
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Witam.
    Gdzies czytałem/słyszałem że kupując jakąś okresloną kartę do netu w Play
    mozna włączyć sobie taryfę 10 GB za 10 zeteł polskich na miesiąc (30 dni).
    Ktoś coś wie więcej? Prawda li to? Jka odróżnić karty tego typu w kiosku?
    Jak włączyć te taryfe?
    (pytam na razie tu, potem przetrząsnę/potrząsnę stronę Playa.
    --
    ...:::WISKOLER:::...
    Stirlitz uciekając przed Gestapo wbiegł na dach. Noga mi się jednak

  • 2. Data: 2015-12-21 17:43:43
    Temat: Re: 10 Gb za 10 zeta nadal w play?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 21.12.2015 o 17:24, ...:::WISKOLER:::... pisze:
> [...]
    > Jak włączyć te taryfe?
    > (pytam na razie tu, potem przetrząsnę/potrząsnę stronę Playa.

    jak jesteś w zasiegu Playowego LTE to za pi razy oko 15zł możesz mieć
    100giga. tyle że decydować musisz się do końca roku
    ToMasz

  • 3. Data: 2015-12-21 18:12:26
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą ToMasz
    naskrobał(a):

    > jak jesteś w zasiegu Playowego LTE to za pi razy oko 15zł możesz mieć
    > 100giga. tyle że decydować musisz się do końca roku

    Czyli wystarczy że w kiosku zanabedę droga kupna kartę do internetu Playa i
    doładuje kwota 15 cebulionów i już? Czy jeszcze jakies magiczne zaklęcia
    potrzebne?
    --
    ...:::WISKOLER:::...
    Müller wrócił do swojego gabinetu i zastał Stirlitza klęczącego przed

  • 4. Data: 2015-12-21 18:51:38
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2015-12-21 17:24, ...:::WISKOLER:::... wrote:
> [...]
    > Ktoś coś wie więcej? Prawda li to? Jka odróżnić karty tego typu w kiosku?

    Chyba w każdej taryfie prepaid. Jak się włącza - musisz pofatygować się
    na stronę Playa. Uruchamiałem ten pakiet ostatnio ze 2 tygodnie temu.

  • 5. Data: 2015-12-21 18:53:26
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > jak jesteś w zasiegu Playowego LTE to za pi razy oko 15zł możesz mieć
    > 100giga. tyle że decydować musisz się do końca roku

    Chodzi Ci o darmowe LTE w RBM?

  • 6. Data: 2015-12-21 18:55:31
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 21.12.2015 o 18:12, ...:::WISKOLER:::... pisze:
> [...]
    > doładuje kwota 15 cebulionów i już? Czy jeszcze jakies magiczne zaklęcia

    nie. zdecydowanie nie. redbull mobile miał kiedys taką promocje. nie da
    się zmigrować na tą taryfę, ale da się aktywować starter w tej taryfie.
    niestety, startery są tylko na allegro. teraz szukam i widzę że same drogie:
    http://allegro.pl/red-bull-starter-9-lte-darmowy-int
    ernet-no-limit-i5865388265.html
    ale dosłownie parę dni temu widziałem za 14zeta, bo trzeba było go
    wystartować do końca roku. potem trzeba aktywować pakiet 100giga na 30
    dni. w chwili aktywacji musi być nakoncie minimum30zł. czyli
    doładowujesz za 50- 150 dni spokoju. potem te 50zł wydajesz na rozmowy
    lub smsy premium.
    ToMasz

  • 7. Data: 2015-12-22 23:09:12
    Od: PlaMa <m...@w...pel>

    W dniu 2015-12-21 o 18:55, ToMasz pisze:

    > ale dosłownie parę dni temu widziałem za 14zeta, bo trzeba było go
    > wystartować do końca roku.

    Czemu do końca roku? Karta traci ważność, czy wygaszają promocję?

  • 8. Data: 2015-12-22 23:15:32
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 22.12.2015 o 23:09, PlaMa pisze:

    > Czemu do końca roku? Karta traci ważność, czy wygaszają promocję?

    raczej te tanie karty sim, trzeba było aktywować do 31 grudnia. cała
    zabawa trwa, bo nawet jakby zakończyli, to musieliby jakoś powiadomić
    minimum na 30 dni wcześniej. mnie byłoby przykro, bo zrezygnowałem z
    kabla LAN, na rzecz (tańszego) LTE ale musiałem kupić modem :)

    ToMasz