  • 1. Data: 2015-12-21 14:23:38
    Temat: fotki w kontaktach googli/androida
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    witam
    mam pewnego znajomego. kiedyś widywaliśmy się często, ale od lat,
    spotykamy się sporadycznie. Przy jakimś przypadkowym spotkaniu
    wymieniliśmy się numerami telefonów. Dzisiaj włączam nowy telefon,
    loguje się na swoje stare konto googla, synchronizuje kontakty i... przy
    jego numerze telefonu pojawia się fotka. Jak to jest zrobione? Na fotce
    jest w "domowym" ubraniu z psem na rękach, więc ja mu tej fotki nie
    zrobiłem i w żaden sposób nie wkleiłem do swojej listy kontaktów.
    ToMasz

  • 2. Data: 2015-12-21 14:40:19
    Temat: Re: fotki w kontaktach googli/androida
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2015-12-21 14:23, ToMasz wrote:
> [...]
    > jest w "domowym" ubraniu z psem na rękach, więc ja mu tej fotki nie
    > zrobiłem i w żaden sposób nie wkleiłem do swojej listy kontaktów.

    konto google+, powiazanie z emailem, telefonem i samo się aktualizuje z
    fotką główną w/w profilu
    (sprawdź jego profil na G+)