  • 1. Data: 2009-12-21 07:42:51
    Temat: 11075 V słaby sygnał
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Witam.

    czy ktos z Was miał tez problem z tym transponderem?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion

  • 2. Data: 2009-12-21 09:13:46
    Temat: Odp: 11075 V słaby sygnał
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Witam.
    >
    > czy ktos z Was miał tez problem z tym transponderem?

    Google pokazuje masę informacji o takich problemach, ale w październiku.

  • 3. Data: 2009-12-21 09:58:28
    Temat: Re: Odp: 11075 V słaby sygnał
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Cavallino pisze:
    > Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Google pokazuje masę informacji o takich problemach, ale w październiku.

    tez to znalazłem, a ja w dwóch miejscach nadal mam

  • 4. Data: 2009-12-21 11:37:20
    Temat: Odp: Odp: 11075 V słaby sygnał
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > tez to znalazłem, a ja w dwóch miejscach nadal mam

    A w jakich konkretnie?
    Może dam radę sprawdzić.

  • 5. Data: 2009-12-21 11:44:18
    Temat: Re: Odp: Odp: 11075 V słaby sygnał
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Cavallino pisze:
    > Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w wiadomości

    > A w jakich konkretnie?
    > Może dam radę sprawdzić.

    pakiet mtv + viva.
    u mnie na 60 cm jest ok, ale tak w dwóch miejscach
    się tnie.

  • 6. Data: 2009-12-21 11:57:06
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w wiadomości news:

    > pakiet mtv + viva.
    > u mnie na 60 cm jest ok, ale tak w dwóch miejscach
    > się tnie.

    Jeśli Cyfra ma je z tej samej częstotliwości to wszystko jest ok nawet MTV
    HD.
    Ale ja mam teraz antenę 80 cm i nawet 11508 chodzi prawidłowo. ;-)

  • 7. Data: 2009-12-21 13:46:15
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Cavallino pisze:

    > Jeśli Cyfra ma je z tej samej częstotliwości to wszystko jest ok nawet
    > MTV HD.
    > Ale ja mam teraz antenę 80 cm i nawet 11508 chodzi prawidłowo. ;-)

    to samo

  • 8. Data: 2009-12-22 06:45:19
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Cavallino pisze:

    > Jeśli Cyfra ma je z tej samej częstotliwości to wszystko jest ok nawet
    > MTV HD.
    > Ale ja mam teraz antenę 80 cm i nawet 11508 chodzi prawidłowo. ;-)

    już ok, jest słabszy ale nie wiele, w jednym miejscu pękła
    końcówka, a drugim trzeba było lekko obrócić.