  • 1. Data: 2023-12-21 15:07:11
    Temat: niezależność ośrodków regionalnych TVP
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    Granda jaka jest, każdy widzi, ale ja chciałbym sie skupić na
    technicznej stronie sprawy.
    Jest w każdym województwie redakcja, studio, technicy, sprzęt. W każdym
    też województwie są nadajniki. A okazuje się, że wystarczy jedno
    pstryknięcie by wszystko naraz wyłączyć bo wszystko idzie przez
    centralę. I chyba nie ma żadnej procedury na pominięcie centrali. Czy
    ośrodki regionalne nie powinny mieć możliwości pracy autonomicznej? Na
    wypadek awarii, wojny, czy klęski żywiołowej, np. upadku asteroidy na
    Warszawę?

    --
    SW3

  • 2. Data: 2023-12-21 15:17:39
    Temat: Re: niezależność ośrodków regionalnych TVP
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 21-12-2023 o 15:07, SW3 pisze:
> [...]
    > też województwie są nadajniki. A okazuje się, że wystarczy jedno
    > pstryknięcie by wszystko naraz wyłączyć bo wszystko idzie przez

    Skąd wiesz?

  • 3. Data: 2023-12-21 17:33:57
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 21.12.2023 o 15:17, Cavallino pisze:

    > Skąd wiesz?

    Stąd, że w jednym momencie (osobiście sprawdziłem co prawda nieco
    później ale z tego co przeczytałem wynika że był to mniej więcej jeden
    moment) podmiana nastąpiła na satelicie, w streamingu i w NTC. I przez
    ponad dobę nie wrócili naziemnie, mimo że na Facebooku zamieszczają
    swoje programy.

    --
    SW3