  • 1. Data: 2011-10-18 07:14:41
    Temat: 18 pazdziernika (jak co roku)
    Od: Ryszard Ochódzki <r...@r...pl>

    zycze wszystkim tu obecnym z okazji dnia lacznosciowca wszystkiego naj
    naj naj... ;-)

  • 2. Data: 2011-10-18 10:58:29
    Temat: Re: 18 pazdziernika (jak co roku)
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    Użytkownik "Ryszard Ochódzki" <r...@r...pl> napisał w wiadomości
    > zycze wszystkim tu obecnym z okazji dnia lacznosciowca wszystkiego naj naj
    > naj... ;-)

    Danke szen :))

    --
    Alanné mba yi woma... wé :) (...)
    Né ma ka ni kaso, Né ma pané ka, (...)

  • 3. Data: 2011-10-18 16:12:32
    Od: "Andrzej Podenkiewicz" <kferro@.orangie.pl>

    Użytkownik "Ryszard Ochódzki" <r...@r...pl> napisał w wiadomości
    > zycze wszystkim tu obecnym z okazji dnia lacznosciowca wszystkiego naj naj
    > naj... ;-)

    To miłe, że są jeszcze tacy co tym pamiętają :))
    Dzięki

    Pzdr.
    Kferro

  • 4. Data: 2011-10-19 18:25:40
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > zycze wszystkim tu obecnym z okazji dnia lacznosciowca wszystkiego naj naj
    > naj... ;-)

    co to "swieto" praktycznie dawalo za dawnych czasow ?
    dzien wolny ? jakis deputat ?

  • 5. Data: 2011-10-19 22:29:02
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    Użytkownik "brum" <b...@o...eu> napisał w wiadomości

    > co to "swieto" praktycznie dawalo za dawnych czasow ?
    > dzien wolny ? jakis deputat ?

    Najprędzej dobra premia... To dawno było, więcej nie pamiętam, ale premie
    tak.

    --
    Alanné mba yi woma... wé :) (...)
    Né ma ka ni kaso, Né ma pané ka, (...)

  • 6. Data: 2011-10-21 12:55:31
    Od: nadir <n...@h...org>

    > co to "swieto" praktycznie dawalo za dawnych czasow ?
    > dzien wolny ? jakis deputat ?

    Różnie było w różnych czasach, jakaś premia, uścisk dłoni kierownika czy
    dyrektora, były też medale dla zasłużonych.
    Ale ja najbardziej wspominam te imprezy na centrali czy PG i ogólny
    rozpiździaj w całym budynku. ;)

  • 7. Data: 2011-10-21 13:21:16
    Od: "phungus" <p...@g...pl>

    brum <b...@o...eu> napisał(a):

    > co to "swieto" praktycznie dawalo za dawnych czasow ?
    > dzien wolny ? jakis deputat ?

    Cześć,

    W latach 90-tych praktycznie dawało 14-nastkę :-) Czekało się na nią z
    utęsknieniem, raz kupiłem za to video, a innym razem monitor do kompa :-) U
    mnie zwała się ta wypłata potocznie "trąbką".
    Na koniec, już nie pamiętam w którym roku, dali po karcie telefonicznej z niby
    limitowanej serii z gratulacjami od Prezesa i na tym się skończyło.

    Pozdrawiam wszystkich łącznościowców,
    ph.

  • 8. Data: 2011-10-22 20:24:46
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2011-10-19 20:25, brum pisze:

    > co to "swieto" praktycznie dawalo za dawnych czasow ?
    > dzien wolny ? jakis deputat ?

    Powód do wyskoku na piwko w gronie kolegów i koleżanek z pracy:)