  • 1. Data: 2010-06-11 10:43:00
    Temat: 2.0 TDCi - duże spalanie na mieście
    Od: "P.H." <k...@g...w.sieci>

    200kkm na liczniku. do tej pory spalanie w mieście nie przekraczało
    7.5l/100km. trasa ~6.5l/100km
    teraz już trzecie tankowanie i spalanie po mieście wychodzi ~10l/100km
    (trasa bez zmian)

    co się kończy lub skończyło??

    pzdr
    Piotr

  • 2. Data: 2010-06-11 10:49:40
    Temat: Re: 2.0 TDCi - duże spalanie na mieście
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-06-11 10:43, P.H. wrote:
> [...]
    > 7.5l/100km. trasa ~6.5l/100km
    > teraz już trzecie tankowanie i spalanie po mieście wychodzi ~10l/100km

    weź pojedź na diagnostykę i sprawdź... może to być jakaś pierdoła, typu
    czujnik temperatury lub sonda...

  • 3. Data: 2010-06-11 10:56:15
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "P.H." <k...@g...w.sieci> napisał w wiadomości grup

    > co się kończy lub skończyło??

    u mnie tylko w benzynie takie objawy byly przy padajacej sondzie lamba, nic
    tego nie wykrywalo, ani analizator spalin, ani komputer, dopiero podpiecie
    sondy pod oscyloskop wykazalo niewielkie odstepstwa od parametrow
    fabrycznych, sonda wymieniona, spalanie wrocilo do normy, a podskoczylo mi z
    8-9 na 12 w cyklu miejskim

  • 4. Data: 2010-06-11 11:31:10
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

> [...]
    > parametrow fabrycznych, sonda wymieniona, spalanie wrocilo do normy, a
    > podskoczylo mi z 8-9 na 12 w cyklu miejskim

    To chyba mało przydatna odpowiedź dla pytającego

  • 5. Data: 2010-06-11 11:40:27
    Od: kozi <m...@g...com>

    .
    .
    .
    <ciach>
    my, a

    > To chyba ma o przydatna odpowied dla pytaj cego

    a moze najprostsze rozwiazanie? być może to to, iż teraz przy tych
    temperaturach non stop klima [sprezarka] sie zalacza,
    co powoduje zwiekszone zuzycie... moze za malo czynnika?
    strzelam - niech mnie ktos poprawi
    pozdro

  • 6. Data: 2010-06-11 11:53:47
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 11 Jun 2010 11:31:10 +0200, Agent napisał(a):

    > To chyba mało przydatna odpowiedź dla pytającego

    A niby czemu?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 7. Data: 2010-06-11 12:00:47
    Od: "P.H." <k...@g...w.sieci>

> [...]

    temperaturach non stop klima [sprezarka] sie zalacza,
    co powoduje zwiekszone zuzycie... moze za malo czynnika?

    ----------------

    to może mieć sens
    klima (manualna) non stop chodzi (ale praktycznie zawsze tak było), tyle że
    wcześniej wiatrak był na 1 a temp. na pograniczu niebieskiego i białego, a
    teraz wiatrak na 2 i temp. na max niebiesko

    pzdr
    Piotr

  • 8. Data: 2010-06-11 13:12:46
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    sprawdz czy nie cieknie ci paliwo
    pompa wysokiego cisnienia na bloku silnika albo gdzies pod saochodem.

    ja jakies 2-3 miesiace temu mialem taki glupi przypadek w punto 1.3 ze
    przetarła się o dupnie wyprofilowany rant rura odpowietrzenia od baku.
    chlupalo sobie do rurki a z rurki na ziemie. jak stales z polowa baku i
    szukales wycieku to nic nie bylo (bo nie chlupalo;P)
    jak zatankowalem pod korek to lało się - moze nie ciurkiem, ale dosc
    intensywnie kapalo.

    z tym ze u mnie spalanie wzroslo z 5l srednio do 6 litrow....

  • 9. Data: 2010-06-11 13:13:02
    Od: "P.H." <k...@g...w.sieci>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:hut5f5$6tp$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
> [...]
    > intensywnie kapalo.
    >
    > z tym ze u mnie spalanie wzroslo z 5l srednio do 6 litrow....

    nie było by róznicy czy trasa czy miasto. a tu spalanie wzrosło tylko na
    mieście

  • 10. Data: 2010-06-11 13:18:54
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik P.H. napisał:
> [...]
    > 7.5l/100km. trasa ~6.5l/100km
    > teraz już trzecie tankowanie i spalanie po mieście wychodzi ~10l/100km

    Znajommy mial podobny problem i oprocz tego, ze konczyl sie EGR to dodatkowo laly
    wtryski. Tylko nie
    byl to chyba 2.0 tylko 1.6 w Foce
    pozdrawiam

    Oskar Wilde