  • 1. Data: 2015-11-20 13:44:39
    Temat: 2 VW na jednego pilota
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Kolega ma 2 auta od VW (konkretnie to Jetta i jakiś Seat).
    Rozładował mu się akumulator w Jetcie i podłączył ładowanie. W tak
    zwanym międzyczasie przyszła żona po Seata, pilotem (w kluczyku)
    otworzyła go i pojechała.
    Od tego czasu Jetta nie widzi swojego pilota w kluczyku ale daje się
    otworzyć tym od Seata. W serwisie otworzyli na ten temat przewód
    doktorski i na początek chcą wymieniać centralkę.
    Macie jakiś pomysł, jak to uzdrowić?
    Jacek

  • 2. Data: 2015-11-20 14:27:30
    Temat: Re: 2 VW na jednego pilota
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 20.11.2015 o 13:44, Jacek pisze:
    > Od tego czasu Jetta nie widzi swojego pilota w kluczyku ale daje się
    > otworzyć tym od Seata.

    Próbował powtórzyć sytuację, ale otworzyć tym prawidłowym?

    --
    Alf/red/

  • 3. Data: 2015-11-20 16:22:12
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-11-20 o 14:27, Alf/red/ pisze:

    > Próbował powtórzyć sytuację, ale otworzyć tym prawidłowym?

    W instrukcjach niektórych aut jest opisana procedura "kodowania" pilotów
    w centralce - czyli przypisania pilotów do tejże centralki po odłączeniu
    akumulatora.
    Czyli inaczej mówiąc, centralka zapisuje pierwszy sygnał pilota, jaki
    jej się nawinie.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 4. Data: 2015-11-20 18:11:32
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 20.11.2015 o 14:27, Alf/red/ pisze:

    > Próbował powtórzyć sytuację, ale otworzyć tym prawidłowym?

    Zapewne najprostsze rozwiązania są dla ludzie najtrudniejsze do
    wymyślenia.....

  • 5. Data: 2015-11-20 22:05:00
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    W dniu 2015-11-20 o 16:22, Adam pisze:

    siarpacz: słuchaj Adama.

  • 6. Data: 2015-11-21 10:55:37
    Od: spider <"spajder78[wytnij]"@wp.pl>

    W dniu 2015-11-20 o 13:44, Jacek pisze:

    > W serwisie otworzyli na ten temat przewód
    > doktorski i na początek chcą wymieniać centralkę.

    Proponuję zmienić serwis.
    Przypadek ten utwierdza mnie tylko w przekonaniu, że jak jest jakiś
    problem z autem to najpierw google/grupy dyskusyjne/fora, diagnoza
    kablem diagnostycznym o ile posiadamy, a dopiero później mechanik
    któremu wykładamy kawę na ławę gdzie ma zacząć szukać usterki :)
    Można się śmiać że każdy Polak jest w Internecie prawnikiem, lekarzem,
    inżynierem, ale prawda jest taka, że po odfiltrowaniu tego szumu
    informacyjnego jest to ogromna baza wiedzy.
    Niestety dobrych serwisantów samochodowych jest jak na lekarstwo.

  • 7. Data: 2015-11-21 12:47:25
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-11-21 o 10:55, spider pisze:
> [...]
    > informacyjnego jest to ogromna baza wiedzy.
    > Niestety dobrych serwisantów samochodowych jest jak na lekarstwo.
    Też mu radziłem pojechać do jakiegoś elektronika, który nie ma VW na
    szyldzie, ale on jest wierny jednemu serwisowi. Poza tym, jak zaczęli od
    propozycji wymiany centralki, to ja bym tam więcej nie pojechał.
    Jacek

  • 8. Data: 2015-11-21 15:18:45
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

> [...]
    > informacyjnego jest to ogromna baza wiedzy.
    > Niestety dobrych serwisantów samochodowych jest jak na lekarstwo.

    Trafiłeś w "sedno tarczy":)