  • 1. Data: 2015-11-20 13:47:00
    Temat: Idzie nowe
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W fotoradarach..

    http://www.msn.com/pl-pl/motoryzacja/wiadomosci/zmia
    ny-w-mandatach-musisz-to-wiedzie%c4%87/ar-BBnchwz?li
    =AAaGjkQ

    Rozumiem, ze jak na razie zmiana organizacyjna - z ITD do policji. W
    zasadzie bez znaczenia.
    Jakby jeszcze tylko przy okazji dorzucili, ze zdjecie sie wysyla ...

    W olsztynskim nie tylko poslanka Bublewicz mieszka
    http://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/dwukrotni
    e-traci%c5%82-prawo-jazdy-w-rz%c4%85dzie-pis-zajmie-
    si%c4%99transportem-drogowym/ar-BBndTfC?li=AAaGjkQ

    Przynajmniej czlowiek wie jak sie jezdzi ... ale czy pismaki czegos tu
    nie pokrecily ?
    Obecna ustawa przewiduje chyba inny tryb postepowania - po 24pkt na
    kurs, a po kolejnych utrata PJ i na kurs moze sie skierowac sam ...
    moze i tu cos zmienia.
    W sumie - zlikwidowac punkty, podniesc mandaty i na dzieci :-)

    J.

  • 2. Data: 2015-11-20 14:38:26
    Temat: Re: Idzie nowe
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Przynajmniej czlowiek wie jak sie jezdzi ...

    Pytanie nie jak jezdzi, tylko jak glosowal. Moze normalni ludzie zaczna
    sie wkoncu zajmowac ruchem drogowym. No albo przynajmniej osobiscie
    zainteresowani;-)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 3. Data: 2015-11-20 18:10:08
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 20.11.2015 o 13:47, J.F. pisze:
> [...]
    > zasadzie bez znaczenia.
    > Jakby jeszcze tylko przy okazji dorzucili, ze zdjecie sie wysyla ...

    Przecież właśnie to zrobili, jeszcze w ITD.

  • 4. Data: 2015-11-20 19:30:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    ny-w-mandatach-musisz-to-wiedzie%c4%87/ar-BBnchwz?li
    =AAaGjkQ
    >Przecież właśnie to zrobili, jeszcze w ITD.

    A to przepraszam, ja niezorientowany :-)

    Ustawa na poczatku zdjecia nie wymieniala.

    J.