  • 1. Data: 2009-11-07 15:50:58
    Temat: 2 monitory - problem
    Od: "stabillo" <c...@o...eu>

    Witam!
    Jest moze jakis maly soft, nakladka, zeby zrobic dokladny klon monitora na
    drugim ekranie? Glowny monitor ma proporcje 16x9(1920x1200) a dodatkowy
    4x3(1024x768) , niestety w ustawieniach karty nie ma opcji zeby zrobic kopie
    16x9 na tym malym 4x3, jest tylko opcja ktora pozwala zrobic klon, ale ten
    ekran sie przesuwa na tym malym monitorze zamiast byc zmniejszona kopia z
    czarnymi paskami na dole i na gorze.
    Karta WinFast PX8800 GT(nvidia) .Mam nadzieje ze wiecie o co mi chodzi...
    :)

    t.

  • 2. Data: 2009-11-08 06:19:16
    Temat: Re: 2 monitory - problem
    Od: "kiwi" <b...@d...pl>

    Użytkownik "stabillo" <c...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > kopia z czarnymi paskami na dole i na gorze.
    > Karta WinFast PX8800 GT(nvidia) .Mam nadzieje ze wiecie o co mi chodzi...

    jakim cudem chcesz zmieścić 1920x1200 w rozdzielczości 1024x640?

    to musiało by być zmniejszenie graficzne z utratą szczegółów

    btw 1920x1200 to 16:10

  • 3. Data: 2009-11-08 10:47:56
    Od: "stabillo" <c...@o...eu>

    Użytkownik "kiwi" <b...@d...pl> napisał w wiadomości
    chcesz zmieścić 1920x1200 w rozdzielczości 1024x640?

    > to musiało by być zmniejszenie graficzne z utratą szczegółów

    oczywiscie ze tak, natywna rozdzielczosc to 1024x768, ja chce zmniejszone ze
    strata jakosci, wiadomo ze piksele nie beda w siebie pasowac. Pytanie tylko
    jak to zrobic...??