  • 1. Data: 2011-03-10 22:04:39
    Temat: 3.0 TDI Audi- zywotnosc ?
    Od: "Doby" <l...@a...pl>

    mam na oku audi z 3.0 TDI - 2006r - przebieg 200 tys km - autem chce jezdzic
    ok 6 lat - wiec pewnie zrobie nastepne 250 tys.
    wiec czy da rade wytrzymac do 450 tys i jeszcze bedzie co odsprzedac

    - do tej pory jezdzony spokojnie
    - ja tez nie mam ciezkiej nogi i oszczedzam paliwo i auto

  • 2. Data: 2011-03-10 22:14:31
    Temat: Re: 3.0 TDI Audi- zywotnosc ?
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-03-10 22:04, Doby pisze:
> [...]
    >
    > - do tej pory jezdzony spokojnie
    > - ja tez nie mam ciezkiej nogi i oszczedzam paliwo i auto

    IMO jak nie był katowany, dbano o turbinę, był regularnie
    serwisowany to da rade do 450 kkm.

  • 3. Data: 2011-03-10 22:19:10
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Doby napisał(a):
> [...]
    > - do tej pory jezdzony spokojnie
    > - ja tez nie mam ciezkiej nogi i oszczedzam paliwo i auto
    ROTFL zajebisty.
    Polecam konfesjonał w Twojej parafii.
    --
    Krzysiek

  • 4. Data: 2011-03-10 23:33:21
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Użytkownik "megrims" napisał w wiadomości:

    > IMO jak nie był katowany, dbano o turbinę, był regularnie
    > serwisowany to da rade do 450 kkm.

    A do 450 001 km już nie ? ;>

    --
    Bugatti

  • 5. Data: 2011-03-10 23:43:32
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

> [...]

    > ok 6 lat - wiec pewnie zrobie nastepne 250 tys.
    > wiec czy da rade wytrzymac do 450 tys i jeszcze bedzie co odsprzedac

    Jak chcesz Audi na 6 lat, to kup sobie nowe a nie rozjechanego grata po
    200 tysiącach przebiegu.

  • 6. Data: 2011-03-11 10:58:48
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    On 03/10/2011 10:04 PM, Doby wrote:
> [...]
    >
    > - do tej pory jezdzony spokojnie
    > - ja tez nie mam ciezkiej nogi i oszczedzam paliwo i auto

    Miałem niedawno okazję przejechać się takim A6 3.0 TDI quattro,
    skrzynia automatyczna, z 400 kkm przebiegu. Oczywiście regularnie
    serwisowane, wszystko wymieniane na czas itp.

    Jeździ i to całkiem żwawo, zużycia jakoś po nim nie widać, troszkę
    zużyta skóra na siedzeniu kierowcy.

    Spokojnie można skręcić na 200 kkm i sprzedać ;)

  • 7. Data: 2011-03-11 11:46:30
    Od: Excite <n...@n...pl>

    Dnia 10-03-2011 o 22:14:31 megrims <m...@i...pl> napisał(a):
    > IMO jak nie był katowany, dbano o turbinę, był regularnie
    > serwisowany to da rade do 450 kkm.

    Myślisz że turbina wytrzyma 450k ? To bardzo optymistyczne założenie ale
    mało realne.

  • 8. Data: 2011-03-11 12:11:52
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On 11 Mar, 11:46, Excite <n...@n...pl> wrote:

    > Myślisz że turbina wytrzyma 450k ? To bardzo optymistyczne założenie ale
    > mało realne.

    Dlaczego mało realne ?
    Jest wiele samochodów które przy tym przebiegu mają turbinę/turbiny
    nowe.
    To tylko w PL przyjeło się że 200kkm na blacie to jakiś magiczny wynik
    i wszystko co ma więcej to trupy.
    Sam w Golfie 3 dochodzę do 300kkm na liczniku, nie mam pojęcia do ilu
    w rzeczywistości ? może do 600 ?
    i turbina ma się dobrze - nie wykazuje oznak zużycia.

    Pozdrawiam !

    PS:
    3.0TDI to chyba V6 - czy tam nie ma 2 turbin ?

  • 9. Data: 2011-03-11 12:28:34
    Od: Excite <n...@n...pl>

    Dnia 11-03-2011 o 12:11:52 Czarek Daniluk <c...@c...com>
    napisał(a):
    > To tylko w PL przyjeło się że 200kkm na blacie to jakiś magiczny wynik
    > i wszystko co ma więcej to trupy.

    No ale nie wzieło to się z niczego w przypadku silników z turbo. Opinia
    jest taka bo faktycznie kupując auto z >200k przebiegu trzeba się liczyć z
    regeneracją lub wymianą turbiny która albo cieknie albo nie dmucha już tak
    jak powinna.

    > Sam w Golfie 3 dochodzę do 300kkm na liczniku, nie mam pojęcia do ilu
    > w rzeczywistości ? może do 600 ?
    > i turbina ma się dobrze - nie wykazuje oznak zużycia.

    Jedną z oznak zużycia jest słabsze ciśnienie doładowania. Wątpie abyś to
    sprawdzał.

  • 10. Data: 2011-03-11 14:03:06
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Użytkownik "Excite" < napisał w wiadomości:

    >Jedną z oznak zużycia jest słabsze ciśnienie doładowania.

    A jesteś pewień ? Udowodnisz nam to ?
    Może warto byłoby sprawdzić zanim napisze się taką nieprawdziwą tezę.

    Pozdr.

    --
    Bugatti