  • 1. Data: 2011-03-10 20:19:04
    Temat: to ocali zycie a nie radary
    Od: drummer <d...@o...pl>

    http://wiadomosci.onet.pl/nauka/polski-wynalazek-oca
    li-zycie-podczas-wypadkow,1,4207096,wiadomosc.html

  • 2. Data: 2011-03-10 21:33:43
    Temat: Re: to ocali zycie a nie radary
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2011-03-10 20:19, drummer pisze:
    > http://wiadomosci.onet.pl/nauka/polski-wynalazek-oca
    li-zycie-podczas-wypadkow,1,4207096,wiadomosc.html

    niby taka nowość a już w muzeum techniki??

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 3. Data: 2011-03-10 21:38:33
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin DoQ

    li-zycie-podczas-
    wypadkow,1,4207096,wiadomosc.html

    > niby taka nowość a już w muzeum techniki??

    Ja mam zderzak autorstwa tego Pana w Priusie. ;)

  • 4. Data: 2011-03-10 22:21:26
    Od: "szufla" <p...@p...pr>

    Ten Lagiewka to od tych zderzakow sprzed 20 lat ?
    Wtedy nikt nie byl tym zainteresowany, moze nie mogl sie przebic przez lobby
    producentow blach ?:)

    sz.

  • 5. Data: 2011-03-10 23:37:53
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Thu, 10 Mar 2011 22:21:26 +0100, szufla napisał(a):

    > Ten Lagiewka to od tych zderzakow sprzed 20 lat ? Wtedy nikt nie byl tym
    > zainteresowany, moze nie mogl sie przebic przez lobby producentow blach
    > ?:)
    No NASA tez sie nie zainteresowala, a jak wykoncypowal kiedys taki jeden
    gosc, kombinacja zderzaka zwyklego i L z latajacym blokiem stali miedzy
    nimi to kosmiczny naped bezwladnosciowy, nie trzeba paliwa a ciag jest :)

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski

  • 6. Data: 2011-03-11 00:18:19
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-03-10 20:19, drummer pisze:
    > http://wiadomosci.onet.pl/nauka/polski-wynalazek-oca
    li-zycie-podczas-wypadkow,1,4207096,wiadomosc.html

    Wszystko cacy - jedyny problem w tym że to nie działa i działać nie będzie.
    A "doświadczenia" które on prezentuje to zwykłe oszustwo na które
    niektórzy się nabierają.

  • 7. Data: 2011-03-11 00:21:02
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Tomasz Pyra

    > Wszystko cacy - jedyny problem w tym że to nie działa i działać nie
    > będzie. A "doświadczenia" które on prezentuje to zwykłe oszustwo na
    > które niektórzy się nabierają.

    Chodzi Ci o to, że rzekome ulotnienie się sił bezwładności powoduje tak
    naprawdę zwykła amortyzacja zderzenia? Ja mam w sumie mieszane uczucia,
    ale nie zgłębiałem tematu zbyt dokładnie.

  • 8. Data: 2011-03-11 00:38:24
    Od: "szufla" <p...@p...pr>

    http://www.youtube.com/results?search_query=+zderzak
    +Lagiewki

    sz.

  • 9. Data: 2011-03-11 01:44:19
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "drummer" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    > http://wiadomosci.onet.pl/nauka/polski-wynalazek-oca
    li-zycie-podczas-wypad
    > kow,1,4207096,wiadomosc.html

    Ja takie "wynalazki" mialem w zabawkach w postaci grubego, ciezkiego i
    metalowego kręciołka... :)

    --
    Picasso

  • 10. Data: 2011-03-11 12:40:56
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    W dniu 2011-03-11 00:18, Tomasz Pyra pisze:
    > Wszystko cacy - jedyny problem w tym że to nie działa i działać nie będzie.
    > A "doświadczenia" które on prezentuje to zwykłe oszustwo na które
    > niektórzy się nabierają.

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Lucjan_Łągiewka#Wyróżni
    enia

    Racja, tyle ludzi już się nabrało, myślę, że to sprawa dla CBA.

    --
    kamil d