  • 31. Data: 2011-10-05 11:05:00
    Temat: Re: 3 i pół pytania
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2011-10-04 18:59, Songoku pisze:

    > Ma schemat, plany i zręczne rączki? Chciałem kupić od kolesia ale chce
    > 600 PLN i dla mnie trochę dużo...Może da się taniej...

    Poszukalem i to 600 zl to wcale nie drogo...
    http://xtcommerce.motorradteile-bursig.de/product_in
    fo.php?info=p140_Paddock-racing-Stand-for-Yamaha-FZ6
    -600-2007-10-S2-Fazer-ABS.html&XTCsid=bce1bfbc7c7cae
    0279c37f074d831eb4

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 32. Data: 2011-10-05 17:32:24
    Od: Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>

    > Poszukalem i to 600 zl to wcale nie drogo...

    No dobra taniej się nie da. tylko cały czas gnębi mnie pytanie czy to
    nie wpływa jakoś negatywnie na rame, gdyby na przykład zostawić tak moto
    na zimę... :?

    --
    _______
    Songoku

  • 33. Data: 2011-10-05 20:53:06
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2011-10-05 10:41, Jasio pisze:
    > No i po co ten lans?

    Jaki lans Jasiu? Raczej dowod ze z Niemcami mozna na spokojnie sie
    dogadac po angielsku (ja nie z tych co szprechajom ;) ) i ze sa uczciwi
    biorac nawet wieksza kase z gory a przy tym nie robia problemow z
    przesylka do Polszy - albo tylko ja na takich trafiam. Ale tu na preclu
    zawsze ktos sie musi dop.....c, dla zasady ;)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 34. Data: 2011-10-05 21:06:54
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-05, marider <2...@g...pl> wrote:

> [...]
    > przesylka do Polszy - albo tylko ja na takich trafiam. Ale tu na preclu
    > zawsze ktos sie musi dop.....c, dla zasady ;)

    Udajesz czy lans masz juz we krwi? Chodzi o pare pierdolek za 600E -
    mialo to znaczenie w kwesti wysylki czegokolwiek do PL?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 35. Data: 2011-10-05 22:28:16
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2011-10-05 23:06, AZ pisze:
    > Udajesz czy lans masz juz we krwi? Chodzi o pare pierdolek za 600E -
    > mialo to znaczenie w kwesti wysylki czegokolwiek do PL?

    Raczej mialo bo gosc mogl odpisac "wal sie, przesylka tylko w De" albo
    wziac kase ktora przelewalem z gory za towar i nic nie wyslac (cena pi
    razy drzwi polowe nizsza niz to samo w PL). To tylko przyklad ze
    niektorzy smialo wysylaja paczki z zakupionymi gratami po calym swiecie,
    wystarczy grzecznie zapytac (sam m.in. wyslalem pelny uklad Akrapa z ex
    R1 z Polandii do Australii Poczta Polska i przesylka doszla bez
    najmniejszego problemu do adresata po 3 tyg, o dziwo).

    Kolejny przyklad - w zeszlym tygodniu kupilem w UK ksiazke za 9F, bez
    problemu przyslali mi ja do Polszy wiec mozna i da sie.

    W kwestii przesylek dla mnie EOT.

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 36. Data: 2011-10-06 17:40:36
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-05, marider <2...@g...pl> wrote:

> [...]
    > R1 z Polandii do Australii Poczta Polska i przesylka doszla bez
    > najmniejszego problemu do adresata po 3 tyg, o dziwo).

    Nie zrozumiales. Trudno.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 37. Data: 2011-10-07 18:49:36
    Od: "erg" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Roman Niewiarowski" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Te eksperymenta to z AZ przeprowadzacie zes sie tak uniosl? :P

    .. pewno chodzilo mu o ekskrementa.

    erg

  • 38. Data: 2011-10-12 06:25:13
    Od: Small <d...@a...pl>

    W dniu 04-10-2011 18:59, Songoku pisze:
    > Bry,
    >
    > 1. Czy ktoś może ma jakiś wypróbowany spray do łańcucha? Ostatnio
    > kupiłem Castrola, ale może od tamtej pory (5 lat temu;) pojawił się
    > jakiś nowy zajebisty nanotechnologiczy i jedwabisty a ja o tym nie wiem...

    Valvoline White Synthetic Chain Lube - dla mnie rewelacja, nie chlapie,
    widać gdzie nanosisz, wg opisu producenta oczywiscie jest
    naj...naj...the best itp., nie wiem ile w tym prawdy, zwrocilem na niego
    uwage przeszukujac archiwum grupy kilka lat temu, do tej pory uzywam i
    polecam.

    Small
    GSX750F