  • 1. Data: 2013-01-02 11:58:14
    Temat: 31 punktów karnych w parę sekund. Tak jeździ policja
    Od: Tadeusz <...@s...onet.pl>

    taka ciekawostka:
    http://katowice.gazeta.pl/katowice/1,35063,13109846,
    31_punktow_karnych_w_pare_sekund__Tak_jezdzi_policja
    .html

    ciekawe "ile" faktycznie dostanie ten policyjny kierowca z ułańską
    fantazją? ;)

  • 2. Data: 2013-01-02 12:25:38
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Tadeusz" <...@s...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    .html

    > ciekawe "ile" faktycznie dostanie ten policyjny kierowca z ułańską

    Obstawiam, że kamerzysta zostanie oskarżony o demoralizację.

    --
    Yogi(n)

  • 3. Data: 2013-01-02 12:30:26
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-01-02 12:25, Yogi(n) pisze:
    > Użytkownik "Tadeusz" <...@s...onet.pl> napisał w wiadomości
    31_punktow_karnych_w_pare_sekund__Tak_jezdzi_policja
    .html

    > Obstawiam, że kamerzysta zostanie oskarżony o demoralizację.

    Ciekawe, gdyby nie było wiadomo, kto kierował, to kto by beknął za
    "niewskazanie".

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2013-01-02 13:16:12
    Od: Kapibara <b...@t...pl>

    Dnia Wed, 02 Jan 2013 12:30:26 +0100, Liwiusz napisał(a):

    31_punktow_karnych_w_pare_sekund__Tak_jezdzi_policja
    .html

    > Ciekawe, gdyby nie było wiadomo, kto kierował, to kto by beknął za
    > "niewskazanie".

    Jak to kto? Państwo - czyli my, podatnicy.

    ;-)

  • 5. Data: 2013-01-02 16:58:23
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tadeusz" napisał w wiadomości
> [...]
    a.html
    >ciekawe "ile" faktycznie dostanie ten policyjny kierowca z ułańską

    A nie wprowadzili znow ograniczenia do 10pkt za jednym razem ? Cos mi
    chodzi po glowie ze tak ..

    J.

  • 6. Data: 2013-01-02 17:30:03
    Od: Jako <o...@d...pl>

    W dniu 2013-01-02 11:58, Tadeusz pisze:
> [...]
    .html

    > ciekawe "ile" faktycznie dostanie ten policyjny kierowca z ułańską

    kupujcie i montujcie videorejestratory, będziemy wszyscy i wszędzie się
    podpierdalali nawzajem, mówię poważnie

  • 7. Data: 2013-01-02 17:52:44
    Od: Cezary Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2013-01-02 17:30, Jako pisze:
    31_punktow_karnych_w_pare_sekund__Tak_jezdzi_policja
    .html

    > kupujcie i montujcie videorejestratory, będziemy wszyscy i wszędzie się
    > podpierdalali nawzajem, mówię poważnie

    Na pewnych kretynów na drodze, niestety nie będzie innego bata ;)

    Pozdro !

  • 8. Data: 2013-01-02 19:00:11
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jako" napisał w wiadomości grup
    31_punktow_karnych_w_pare_sekund__Tak_jezdzi_policja
    .html

    >kupujcie i montujcie videorejestratory, będziemy wszyscy i wszędzie
    >się podpierdalali nawzajem, mówię poważnie

    Ale dlaczego wszyscy i wszedzie ?
    Tylko policjantow, poslow, sedziow i prokuratorow bedziemy podp* :-)

    http://forsal.pl/artykuly/671446,fotoradary_bezwzgle
    dne_wobec_obywateli_slepe_na_wykroczenia_poslow_i_se
    natorow.html

    Choc tak prawde mowiac - pare takich akcji i radiowozy zaczna jezdzic
    50, a niedlugo pozniej beda zatrzymywac wszystkich ktorzy ich
    wyprzedzaja - bo paru oburzonych kapelusznikow oczywiscie doniesie ze
    jak to jest - jedzie sobie 50, przed nim policja tez 50, wyprzedza ich
    ktos jadac 100, a policja wcale nie reaguje ...

    J.

  • 9. Data: 2013-01-03 07:58:47
    Od: Grzegorz <b...@b...com>

    Hello Jako !:

    > kupujcie i montujcie videorejestratory, będziemy wszyscy i wszędzie się
    > podpierdalali nawzajem, mówię poważnie

    To w obronie własnej - jak w Rosji. Ja na mojej kamerce mam kilka
    ciekawych sytuacji co tydzień - jak ktoś np. zajeżdża drogę i walniesz
    mu w tył to co zrobisz ? A tak masz dowód. A to niestety ostatnio
    nagminne. Tak samo wymuszanie pierwszeństwa i pokazywanie środkowego
    palca. A policja ma to w dupie jak widać.

    Pzdrw.
    --
    Grzegorz

    maila znajdziesz tu : http://www.cerbermail.com/?3qm2wmAjMM

  • 10. Data: 2013-01-03 08:33:40
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-01-03 07:58, Grzegorz pisze:

    > To w obronie własnej - jak w Rosji. Ja na mojej kamerce mam kilka
    > ciekawych sytuacji co tydzień - jak ktoś np. zajeżdża drogę i walniesz
    > mu w tył to co zrobisz ? A tak masz dowód.

    Dowód na co? Przecież wina jest po Twojej stronie. Co innego, gdy
    wjedziesz mu w bok.

    --
    MN