eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody4 pkt , 100 PLN 114/90 ... Nowa alfa wciągnęła mnie do swojego scenariusza ;) › 4 pkt , 100 PLN 114/90 ... Nowa alfa wciągnęła mnie do swojego scenariusza ;)
    From: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: 4 pkt , 100 PLN 114/90 ... Nowa alfa wciągnęła mnie do swojego
    scenariusza ;)
    Date: Wed, 25 Jan 2012 20:56:14 +0100

    Krótko: imho alfy zaniżają "mocno" pomiar, jak filmują
    nadjeżdżający z przeciwka pojazd ... Mierzą z dużym
    wyprzedzeniem, bo jakbymy się z polucjantami uparli, to
    dalibyśmy się zatrzymać obok siebie , a tak musieli zawrócić.

    Na drodze z Bielska Podlaskiego do Czarnej Białostockiej miałem
    okazję dostrzec radiowóz, który najzwyczajniej w życiu olałem i
    leciałem dalej swoje ... pusta droga, więc nawet nie ściągnąłem
    nogi z pedału i leciałem ciągłe 125 km/h wg GPS ... stałe
    obroty, stała prędkość, teren płaski.

    Policjantka policzyła za sfolmowane 114, i dlatego mam prawie
    pewność, że pomiary są umyślnie zaniżone.

    Ale ja nie o tym ;). Chwilę później leciałem z białegostoku do
    warszawy ... zapiąłem się za radiowozem drogówki (kijanka) ...
    lecieliśmy dobrych 7 minut razem, w sensie ja na ich ogonie, na
    GPS non stop 140 km/h ... dozwolone 90, miejscami ograniczenia
    do 70 km/h ...

    Czuję się po tym jakiś taki ... wkurwiony ... co wolno
    wojewodzie ... Ehhh Przynajmniej policjantka z videowozu fajna
    dupa była ale przez te ich mundurki nie idzie za dobrze
    okazałości cycków ocenić. Więc mordzie daję 5/5 a figura 3/5 z
    powodu niepewności :)