  • 1. Data: 2012-01-25 20:56:14
    Temat: 4 pkt , 100 PLN 114/90 ... Nowa alfa wciągnęła mnie do swojego scenariusza ;)
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Krótko: imho alfy zaniżają "mocno" pomiar, jak filmują
    nadjeżdżający z przeciwka pojazd ... Mierzą z dużym
    wyprzedzeniem, bo jakbymy się z polucjantami uparli, to
    dalibyśmy się zatrzymać obok siebie , a tak musieli zawrócić.

    Na drodze z Bielska Podlaskiego do Czarnej Białostockiej miałem
    okazję dostrzec radiowóz, który najzwyczajniej w życiu olałem i
    leciałem dalej swoje ... pusta droga, więc nawet nie ściągnąłem
    nogi z pedału i leciałem ciągłe 125 km/h wg GPS ... stałe
    obroty, stała prędkość, teren płaski.

    Policjantka policzyła za sfolmowane 114, i dlatego mam prawie
    pewność, że pomiary są umyślnie zaniżone.

    Ale ja nie o tym ;). Chwilę później leciałem z białegostoku do
    warszawy ... zapiąłem się za radiowozem drogówki (kijanka) ...
    lecieliśmy dobrych 7 minut razem, w sensie ja na ich ogonie, na
    GPS non stop 140 km/h ... dozwolone 90, miejscami ograniczenia
    do 70 km/h ...

    Czuję się po tym jakiś taki ... wkurwiony ... co wolno
    wojewodzie ... Ehhh Przynajmniej policjantka z videowozu fajna
    dupa była ale przez te ich mundurki nie idzie za dobrze
    okazałości cycków ocenić. Więc mordzie daję 5/5 a figura 3/5 z
    powodu niepewności :)

  • 2. Data: 2012-01-25 21:06:17
    Od: AL <a...@s...tam>

> [...]
    > 7 minut razem, w sensie ja na ich ogonie, na GPS non stop 140 km/h ...
    > dozwolone 90, miejscami ograniczenia do 70 km/h ...

    a jezeli on Cie przez te 7 minut filmowali, tzn zbierali material dowodowy?

    pozdr
    Adam (AL)
    TG

  • 3. Data: 2012-01-25 21:09:03
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-01-25 21:06, AL pisze:

    > a jezeli on Cie przez te 7 minut filmowali, tzn zbierali
    > material dowodowy?

    Nie filmowali.

  • 4. Data: 2012-01-25 21:20:14
    Od: "kajus44" <k...@i...pl>

    AL wrote:

    > a jezeli on Cie przez te 7 minut filmowali, tzn zbierali material
    > dowodowy?

    To zostaną ukarani mandatem. W ogóle samochody cywilne policji z
    videofilmowaniem powinni tak samo dostawać mandaty za zbyt szybka jazdę. Bo
    na tym polega pomiar (ale mogę sie mylić i mieć stare wiadomości) że jada
    mniej więcej równo z gonionym samochodem, tak?
    Poza tym może się zawsze bronić, że potraktował ich jako kierujących ruchem
    i jeśli dla nich dopuszczlną była 140 km/h to dla niego też.

  • 5. Data: 2012-01-25 22:22:37
    Od: megrims <m...@i...pl>

    (ciach)

    > fajna dupa była ale przez te
    > ich mundurki nie idzie za dobrze okazałości cycków ocenić. Więc mordzie
    > daję 5/5 a figura 3/5 z powodu niepewności :)

    Telefon jakiś, albo numer służbowy? Może na fejsie ją znalazłeś?

  • 6. Data: 2012-01-25 22:28:51
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Wed, 25 Jan 2012 20:56:14 +0100, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:

    > Krótko: imho alfy zaniżają "mocno" pomiar, jak filmują
    > nadjeżdżający z przeciwka pojazd ...

    A czy w tych Alfach do mierzenia prędkości nie są używane przypadkiem te
    świetne radary Iskra?

  • 7. Data: 2012-01-25 22:41:38
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > A czy w tych Alfach do mierzenia prędkości nie są używane przypadkiem te
    > świetne radary Iskra?

    Oczywiście że są.

  • 8. Data: 2012-01-25 22:43:06
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 01/25/2012 10:28 PM, Tomasz Pyra wrote:

    > A czy w tych Alfach do mierzenia prędkości nie są używane przypadkiem te
    > świetne radary Iskra?

    Są, przeciez zanim je wprowadzili to było głośno o jakości pomiaru.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 9. Data: 2012-01-25 22:46:07
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Wed, 25 Jan 2012 22:41:38 +0100, Cavallino wrote:

    > Oczywiście że są.

    Równie dobrze mogli tam zamontować lottomat...

  • 10. Data: 2012-01-25 22:50:48
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 01/25/2012 10:46 PM, Tomasz Pyra wrote:

    > Równie dobrze mogli tam zamontować lottomat...

    Ano. BTW - znalazłem kiedyś na necie akta sprawy. Gość się sądził za
    mandat, sąd wykonał eksperyment - parę razy mierzyli prędkośc tego
    samego pojazdu jadącego z tą samą prędkością, z klimatyzacją/bez, z
    nawiewem na różnych pozycjach i gość wygrał bo pokazywało co innego za
    każdym razem.

    --
    Artur
    ZZR 1200