  • 1. Data: 2017-06-07 11:29:37
    Temat: 45km/godz
    Od: Kris <k...@g...com>

    http://files.tinypic.pl/i/00907/yts1u8ve3ov8.png
    W poniedziałek jechałem za "czyms" takim. Marki auta nie udało mi się odczytać(jakaś
    dziwna) na klapie znak z ograniczeniem do 45km/h i faktycznie szybciej nie jechał.
    Za kierownicą starszy Pan
    O co w tym wszystkim biega?

  • 2. Data: 2017-06-07 11:33:10
    Temat: Re: 45km/godz
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 7 Jun 2017 02:29:37 -0700 (PDT), w
    <a...@g...c
    om>, Kris
    <k...@g...com> napisał(-a):

> [...]
    odczytać(jakaś dziwna) na klapie znak z ograniczeniem do 45km/h i faktycznie szybciej

    To chyba te małe śmieszne samochodziki ze znikomą mocą dla młodzieży bodajże od
    13 rż. Na kartę motorowerową czy coś takiego.

  • 3. Data: 2017-06-07 11:47:56
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Wed, 07 Jun 2017 11:33:10 +0200, r...@k...pl napisał(a):

    > To chyba te małe śmieszne samochodziki ze znikomą mocą dla młodzieży bodajże od
    > 13 rż. Na kartę motorowerową czy coś takiego.

    Taki skuter z parasolką. Niestety cena tego zabija:
    https://www.otomoto.pl/osobowe/ligier/
    Popularne były w UK, bo można było tym jeździć, gdy się miało zabrane za
    wódę (whisky) prawo jazdy.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 4. Data: 2017-06-07 11:56:57
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 07.06.2017 11:29:37 niejaki Kris napisał:
> [...]
    odczytać(jakaś dziwna) na klapie znak z ograniczeniem do 45km/h i faktycznie szybciej

    mikrosamochody
    można jeździć bez prawa jazdy na kartę motorowerową

    dosć popularne w .de i .fr

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 5. Data: 2017-06-07 12:30:47
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    >O co w tym wszystkim biega?

    Jak wóz Flinstonów ;)

  • 6. Data: 2017-06-07 13:42:05
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 07.06.2017 o 11:29, Kris pisze:
> [...]
    odczytać(jakaś dziwna) na klapie znak z ograniczeniem do 45km/h i faktycznie szybciej
    Współczesna wersja tego:
    http://s2.manifo.com/usr/f/f013/4f/manager/simson-du
    o.jpg
    Jacek

  • 7. Data: 2017-06-07 14:43:06
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > https://www.otomoto.pl/osobowe/ligier/
    looooomatko!
    to diesle sa - oczywiscie benzynowe tez - ale diesel? w takim czyms?

  • 8. Data: 2017-06-07 15:06:29
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-06-07 o 14:43, abn140 pisze:
    > looooomatko!
    > to diesle sa - oczywiscie benzynowe tez - ale diesel? w takim czyms?

    Podobnie jak Syrenka miała silnik z motopompy, toto ma prawdopodobnie
    tani silnik z agregatu prądotwórczego.

  • 9. Data: 2017-06-07 15:24:57
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 07.06.2017 o 11:29, Kris pisze:
    > http://files.tinypic.pl/i/00907/yts1u8ve3ov8.png

    jest szansa na nie zamazaną fotkę?
    ToMasz

  • 10. Data: 2017-06-07 15:36:31
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 7 czerwca 2017 15:24:59 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:
> [...]

    https://www.google.pl/search?q=ligier&source=lnms&tb
    m=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjP0KKO7avUAhWDFJoKHZ7bD9IQ_AU
    IBigB&biw=853&bih=563