eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody4e romet › 4e romet
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-f
    or-mail
    From: Ariusz <a...@i...eu>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: 4e romet
    Date: Fri, 19 Oct 2012 12:40:13 +0200
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 31
    Message-ID: <k5ramc$1hd$1@usenet.news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: acgl14.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1350643213 1581 83.9.239.14 (19 Oct 2012 10:40:13
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 19 Oct 2012 10:40:13 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:16.0) Gecko/20121010 Thunderbird/16.0.1
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2469141
    [ ukryj nagłówki ]

    http://moto.onet.pl/1669521,1,romet-4e-nowe-auto-z-p
    olski-pierwsza-jazda,artykul.html?node=20

    Pseudo ekologiczny polskie samochód.

    Produkcja prądu powoduje największe zanieczyszczenie środowiska -
    przynajmniej na razie i zwłaszcza w Polsce - dlatego nie może być mowy,
    że to ekologiczny pojazd.

    Na dodatek Waga 824 kg z akumulatorami - no to się nie dziwię, że
    pokonywanie wzniesień nie więcej niż 20% (choć to i tak sporo - ale
    czasem może nie dać rady)

    Wyczytałem, że może być prowadzony z uprawnieniami B1, a te niestety
    uprawniają tylko do pojazdów, których masa nie przekracza 400 kg

    Aakumulatory 400 ładowań, moc w zimie do 50%, można oszacować, że
    przeciętnie będzie robione nim dziennie około 30 km. co daje ładowanie
    co 3 dni. 100 ładowań rocznie (to optymistyczne założenie) więc po 4
    latach akumulatory do wymiany. Nie wiem jaki będzie koszt akumulatorów
    ale przypuszczam, że 1350 AH będzie kosztować koło 10 tys.
    Dzienny koszt akumulatorów to 6 zł. Cykl ładowań co 3 dni - 18zł + 6 zł
    (100 km) koszt deklarowany przez producenta wychodzi jakieś 0,24 zł mimo
    to całkiem nieźle. Bo na gazie wyjdzie koło 0,30 (nie licząc
    instalacji). Więc już tak rewelacyjnie nie wypada.
    Jak do tego dołożymy cenę min. 30 tys. ...

    Ani to ekologiczne, ani to samochód, ani to ekonomiczne...

    Po co robić coś takiego.

    Ariusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: