  • 1. Data: 2019-04-02 20:23:51
    Temat: 500 elektrycznych samochodów od jutra w Warszawie
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Gdyby ktoś chciał się przekonać, jak się jeździ elektrycznym samochodem,
    to od jutra za 1 grosz może się przejechać jednym z 500 BMW i3.
    http://moto.pl/MotoPL/7,88389,24608051,innogy-go-czy
    li-500-elektrycznych-bmw-dla-warszawy-rusza.html

  • 2. Data: 2019-04-02 21:21:55
    Od: p...@g...com

    Zobaczymy ile będzie w całości po 2 tygodniach ;-) nawet w Niemczech biorą fele jak
    ktoś w kiepskiej dzielnicy odstawi ;-)

  • 3. Data: 2019-04-02 21:57:09
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2019-04-02 o 21:21, p...@g...com pisze:

    > Zobaczymy ile będzie w całości po 2 tygodniach ;-) nawet w Niemczech biorą fele jak
    ktoś w kiepskiej dzielnicy odstawi ;-)

    Co mnie to obchodzi?
    Interesuje mnie, czy będzie samochód w pobliżu, gdy będę go chciał.

  • 4. Data: 2019-04-03 07:39:09
    Od: p...@g...com

    --Co mnie to obchodzi? Interesuje mnie, czy będzie samochód w pobliżu, gdy będę go
    chciał.

    no zasadniczo bedzie tylko bez np kol czy lusterek :-)

  • 5. Data: 2019-04-03 11:13:57
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2019-04-03 o 07:39, p...@g...com pisze:
    > --Co mnie to obchodzi? Interesuje mnie, czy będzie samochód w pobliżu, gdy będę go
    chciał.

    > no zasadniczo bedzie tylko bez np kol czy lusterek :-)

    Dziś będę testował :-)

  • 6. Data: 2019-04-03 13:26:07
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-04-02 o 20:23, Poldek pisze:

> [...]
    > http://moto.pl/MotoPL/7,88389,24608051,innogy-go-czy
    li-500-elektrycznych-bmw-dla-warszawy-rusza.html

    Wczoraj w radiu usłyszałem że branża wypożyczalni samochodów na
    minuty/godziny jest jedną z najbardziej zadłużonych w Polsce.
    U mnie w mieście Panek ale jak poczytałem opinie to nie dotknę kijem.
    Wychodzi na to że łatając budżet polują na jeleni co da im się wmówić że
    popsuli auto na 1000 zł.

  • 7. Data: 2019-04-03 13:36:37
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2019-04-03 o 11:13, Poldek pisze:

    > Dziś będę testował :-)

    Na pl. Piłsudskiego wygląda to tak:
    https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/568527
    00_10218741602194899_7231485441852047360_o.jpg?_nc_c
    at=100&_nc_ht=scontent-frt3-1.xx&oh=5186fa0b0d8130f8
    495421c45cad0ebd&oe=5D4524FB

    T.

    :-))))

  • 8. Data: 2019-04-03 13:40:28
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-04-02 o 21:57, Poldek pisze:
    > Co mnie to obchodzi?
    > Interesuje mnie, czy będzie samochód w pobliżu, gdy będę go chciał.

    Tylko spisz protokół ze światkami i dokumentacją fotograficzną ;-)

  • 9. Data: 2019-04-03 13:52:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    li-500-elektrycznych-bmw-dla-warszawy-rusza.html

    >Wczoraj w radiu usłyszałem że branża wypożyczalni samochodów na
    >minuty/godziny jest jedną z najbardziej zadłużonych w Polsce.

    No wiesz - 500 samochodow po 150 tys, to 75 mln zl ... mld to jeszcze
    nie sa, ale dlug jest.

    >U mnie w mieście Panek ale jak poczytałem opinie to nie dotknę kijem.
    >Wychodzi na to że łatając budżet polują na jeleni co da im się wmówić
    >że popsuli auto na 1000 zł.

    No to szybko zostana bez dochodow, za to z ratami.

    J.

  • 10. Data: 2019-04-03 14:39:06
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-04-03 o 13:36, T. pisze:

> [...]
    00_10218741602194899_7231485441852047360_o.jpg?_nc_c
    at=100&_nc_ht=scontent-frt3-1.xx&oh=5186fa0b0d8130f8

    Tylko elektryczne. Przypadek? :-)

    Robert