  • 1. Data: 2010-10-01 11:52:37
    Temat: 8 miesięczna KIA Soul zrobiła juz 80.000km
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Mam kolegę, który jest przedstawicielem handlowym. Dostał auto (KIA SOUL) 8
    miesięcy temu. Jak on moze zrobić w 8 miesięcy 80.000 km po Polsce, to jedna
    sprawa, ale druga - to auto jest w rozsypce już praktycznie. No dobrze, jak się
    to ma do tych 7 lat gwarancji marki KIA? Przeciez za 7 lat to auto będzie na
    złomie. Jakie jest ograniczenie przebiegu km przy takiej gwarancji?

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PlayStation3 Fanboy!

  • 2. Data: 2010-10-01 11:59:16
    Temat: Re: 8 miesięczna KIA Soul zrobiła juz 80.000km
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Katanka napisał:

> [...]
    > SOUL) 8 miesięcy temu. Jak on moze zrobić w 8 miesięcy 80.000 km po
    > Polsce, to jedna sprawa, ale druga - to auto jest w rozsypce już
    Zaraz Ci sie dostanie od cavallino :-)
    > No dobrze, jak się to ma do tych 7 lat gwarancji marki KIA?
    > Przeciez za 7 lat to auto będzie na złomie. Jakie jest ograniczenie
    > przebiegu km przy takiej gwarancji?
    Ale KIA ma 7 lat lub 150kkm auta, wiec gwarancja sie skonczy przy takim jedzeniu jak
    auto bedzie
    mialo nieco ponad rok :-)
    ps. nie wiem czy kratkowozy nie maja innej gwarancji - mniej korzystnej?

    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 3. Data: 2010-10-01 12:00:44
    Od: "news-gazeta" <n...@g...pl>

> [...]
    > to auto będzie na złomie. Jakie jest ograniczenie przebiegu km przy takiej

    Jezdzilem busem po Europie, robilem 5 tyś tygodniowo na spokojnie, więc
    żadna rewelacja te przedstawiciel.
    Co do gwarancji to proponuje zapytac w KIA, ale z tego co pamietam
    jest cos takiego jak np:

    2 lata lub 100tyś km.

    Czy w tym przypadku nie ma czegos podobnego?

    Pozdrawiam - Darek.

  • 4. Data: 2010-10-01 12:00:54
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

> [...]

    auto będzie na
    złomie. Jakie jest ograniczenie przebiegu km przy takiej gwarancji?

    Ale KIA ma 7 lat lub 150kkm przebiegu auta, wiec gwarancja sie skonczy przy takim
    jezdzeniu jak auto

  • 5. Data: 2010-10-01 12:02:09
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Katanka" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > to auto będzie na złomie. Jakie jest ograniczenie przebiegu km przy takiej

    A co się sypie?

  • 6. Data: 2010-10-01 12:08:00
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Agent wrote:
    > Użytkownik "Katanka" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    >>
    > A co się sypie?

    Auto teraz stoi unieruchomione w serwisie, nie wiem co dokładnie. Natomiast z
    usterek to zawieszenie było do wymiany, łozyska w prawym przednim kole, w środku
    odłażą elementy wykończeniowe i trzeszczy jak w żuku. Ale to akurat rozumiem -
    nie jego auto, nie dba tylko służy do pracy. Chodzi mi konkretnie o gwarancję,
    jak sobie KIA z tym radzi.

  • 7. Data: 2010-10-01 12:17:33
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2010-10-01 12:02, Agent pisze:
    > A co się sypie?

    jak to co? wszystko a tak serio, to zwykle tak się pisze jak się nie wie
    co napisać.

    --
    krzysiek82

  • 8. Data: 2010-10-01 12:20:03
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2010-10-01 12:08, Katanka pisze:
> [...]
    > Natomiast z usterek to zawieszenie było do wymiany, łozyska w prawym
    > przednim kole, w środku odłażą elementy wykończeniowe i trzeszczy jak w

    jeśli ktoś auto katuje to dobrze, że chociaż 80tyś wytrzymało, jak to
    mówi pewne stare powiedzenie, najlepsze auto to firmowe auto :)

    Moim zdaniem wytłumaczenie, że nie jego to nie dba to głupota. O formowe
    auto nie trzeba przesadnie dbać, po prostu trzeba nim jeździć jak każdym
    innym autem. Znam przypadki zajechana silnika po 30tyś km przebiegu, bo
    wypił cały olej i się zatarł. Ale to nie wina auta przecież a
    właściciela (kierowcy).

    --
    krzysiek82

  • 9. Data: 2010-10-01 12:26:35
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2010-10-01 12:08:00 Katanka

    > nie wiem co dokładnie.

    "Nie wiem, ale napiszę dla podkreślenia dramaturgii"? ;)

    > Natomiast z usterek to zawieszenie było do
    > wymiany,

    Całe? Może po prostu zaliczył jakąś wannę na drodze?

    > łozyska w prawym przednim kole

    Patrz wyżej. Ew. może ma częste dohamowania na torze
    przy zakręcie w lewą stronę. Mi w Fabii padło prawe
    tylne łożysko przy 45k km, bo wyjeżdżając z firmy
    wywijałem na zawrotce w lewo przy użyciu ręcznego. :P

    --
    Pozdor Myjk

  • 10. Data: 2010-10-01 12:30:28
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "news-gazeta" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jest cos takiego jak np:
    >
    > 2 lata lub 100tyś km.
    >
    > Czy w tym przypadku nie ma czegos podobnego?

    Ograniczenie 7 letniej gwarancji jest do 150 kkm.
    Bez limitów są chyba 3 lata.