  • 11. Data: 2017-05-16 08:03:02
    Temat: Re: A bylo uwazac i jezdzic ostroznie
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.05.2017 o 23:00, Budzik pisze:

    > Na dzis tez bym tak powiedział.
    > Ale kto to wie...
    > Poza tym mowa o prawdopodobienstwie.

    Bez znaczenie, tak jak średnia długość życia nie równa się twój wiek +
    oczekiwana dalsza długość życia.

    > no to moze trzeba szpitale wpisac a nie lekarzy?

    Jak już chcesz się bezmyślnie statystyką podpierać, to odwiedzanie
    lekarzy znacznie zwiększa ryzyko zgonu;P

    Shrek

  • 12. Data: 2017-05-16 09:22:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Jak już chcesz się bezmyślnie statystyką podpierać, to odwiedzanie
    > lekarzy znacznie zwiększa ryzyko zgonu;P

    Tak samo jak nieodwiedzenie...
    Ach ta statystyka :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jaki jest szczyt odwagi???

  • 13. Data: 2017-05-16 10:09:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.05.2017 o 09:22, Budzik pisze:

    > Tak samo jak nieodwiedzenie...

    Nieprawda - jestem przekonany, że ci co właśnie leżą w szpitalu umierają
    znacznie częściej niż reszta. Wniosek - trzymać się z daleka:P

    > Ach ta statystyka :)

    No nie?;)

    Shrek

  • 14. Data: 2017-05-16 12:19:02
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-05-16 o 08:03, Shrek pisze:

> [...]
    > oczekiwana dalsza długość życia.

    > Jak już chcesz się bezmyślnie statystyką podpierać, to odwiedzanie
    > lekarzy znacznie zwiększa ryzyko zgonu;P

    Najwięcej zgonów odnotowuje się w łóżku, nie w samochodzie. Proponuję
    się nie kłaść... :-)
    T.

  • 15. Data: 2017-05-16 12:28:34
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-05-15 o 12:01, Budzik pisze:
    > 3000 ofiar na rok a ludzie uchodzców się boja :)))

    6000 ludzi rocznie umiera na raka bez sensu z powodu złego
    gospodarowania naszymi podatkami. Zamiast na wykrywanie idą na kosztowne
    operacje beznadziejnych przypadków.

    TAK Pieniędzy wystarczyłoby na uratowanie tych ludzi.

    Miejcie na uwadze przy urnie wyborczej.

  • 16. Data: 2017-05-16 12:55:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.05.2017 o 12:19, T. pisze:

    > Najwięcej zgonów odnotowuje się w łóżku, nie w samochodzie. Proponuję
    > się nie kłaść... :-)

    Ba - nawet mimo, że prawdopodobieństwo że umrzesz dokładnie w chwili
    swojej śmierci jest zerowe, to dokładnie wtedy umrzesz:P

    Shrek

  • 17. Data: 2017-05-16 19:09:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik p...@g...com ...
    sc-w-polsce-zabija/

    >3000 ofiar na rok a ludzie uchodzców się boja :)))

    Jak uchodzcow przyjmiemy 20 tys, a kazdy z nich sie postanowi oblozyc
    trotylem i wysadzic w tlumie ...

    Albo jak wsrod nich bedzie raptem setka takich co porwa ciezarowke i
    wjada w tlum ...

    A tych ofiar bylo kiedys cos 10 tys, OIDP, wiec postep jest duzy. Z
    drugiej strony - jest wiele bezpieczniejszych krajow, nawet blisko.

    J.

  • 18. Data: 2017-05-16 19:22:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 15.05.2017 o 08:50, p...@g...com pisze:
    sc-w-polsce-zabija/99nx4m5

    >No patrzaj - a w Warszawie dalej spadło o coś koło 10% (populiści
    >ograniczyliby się do info, że w spadło w porównaniu z rokiem kiedy
    >fotopstryczki działały);)

    Nie tylko w Warszawie, ale dobrze byloby raport poczytac, bo pismaki
    jakby jak zwykle wykazuja sie ignorancja, i myla liczby, bo przeciez
    to wszystko jedno.

    Gminne FR byly ustawiane w terenie zabudowanym, gdzie jednak
    najbardziej narazeni byli piesi.
    A jesli wypadkow z udzialem pieszych nie przybylo, to moze jednak nie
    likwidacja gminnych FR zawinila ?

    Jesli natomiast wzrosla ilosc wypadkow spowodowanych przez kierowcow
    (z udzialem pieszych czy wszystkich ?), a zmalala tych spowodowanych
    przez pieszych ... cos sie zmienilo, czy tylko sady coraz czesciej
    orzekaja wine kierowcy, bo np z ekspertyzy wynika, ze jechal 65
    zamiast 50 ...

    Ze spadla ilosc wypadkow w miejscach gdzie stoja FR ITD, to sie nie ma
    co dziwic, tylko ile jest takich miejsc i jak dlugi odcinek
    zabezpiecza taki FR.
    Cala wies, czy jedno skrzyzowanie ?
    A co z tymi, co ustawione w szczerym polu na zakrecie ? Podniosly
    bezpieczenstwo ?
    Czy przez poprzednie 5 lat "w tym miejscu" byly 2 wypadki, a od
    instalacji zero ... przez 2 lata ?

    J.

  • 19. Data: 2017-05-16 19:24:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >To nie do końca tak. Zapewne ja czy ty mamy większą szansę zginąć w
    >wypadku niż w wyniku samobójstwa.

    A jak nam zabiora PJ za predkosc ?
    Do samobojstwa pewnie nas to nie pchnie ... ale zawodowych kierowcow ?
    Szczegolnie jak zarobki spadna, a banki docisna ?

    J.

  • 20. Data: 2017-05-16 22:00:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

> [...]
    > trotylem i wysadzic w tlumie ...
    >
    > Albo jak wsrod nich bedzie raptem setka takich co porwa ciezarowke i

    Piłes - nie pisz...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dyplomata to człowiek, który pamięta o urodzinach kobiety,