  • 1. Data: 2017-05-15 08:50:36
    Temat: A bylo uwazac i jezdzic ostroznie
    Od: p...@g...com

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/rzeczpospolita-predko
    sc-w-polsce-zabija/99nx4m5
    Statystyka juz jest wiec pora na akcje represyjna zeby towarzystwo sie ogarnelo :-)

  • 2. Data: 2017-05-15 11:01:23
    Temat: Re: A bylo uwazac i jezdzic ostroznie
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-05-15 o 08:50, p...@g...com pisze:
    > http://wiadomosci.onet.pl/kraj/rzeczpospolita-predko
    sc-w-polsce-zabija/99nx4m5
    > Statystyka juz jest wiec pora na akcje represyjna zeby towarzystwo sie ogarnelo :-)

    Było dać linka do normalnej strony a nie do takiej gdzie blokuje
    wyświetlane treści bo mu się używane przez czytelnika oprogramowanie
    nie podoba.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2017-05-15 12:01:06
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik p...@g...com ...

    > http://wiadomosci.onet.pl/kraj/rzeczpospolita-predko
    sc-w-polsce-zabija/
    > 99nx4m5 Statystyka juz jest wiec pora na akcje represyjna zeby
    > towarzystwo sie ogarnelo :-)

    3000 ofiar na rok a ludzie uchodzców się boja :)))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece

  • 4. Data: 2017-05-15 14:34:52
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2017-05-15 o 12:01, Budzik pisze:
    > Użytkownik p...@g...com ...

    sc-w-polsce-zabija/

    > 3000 ofiar na rok a ludzie uchodzców się boja :)))

    5400 samobójstw, a ludzie kierowców się boją :)

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2017-05-15 16:21:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Miroo b...@b...brak.i.juz ...

    >>> http://wiadomosci.onet.pl/kraj/rzeczpospolita-predko
    sc-w-polsce-zabija/

    > 5400 samobójstw, a ludzie kierowców się boją :)

    Wychodzi na to ze obawy *na razie* musimy ustawić tak:
    ja sam > inni kierowcy > ... > terrorysci

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "To są cycki szczęścia (.)(.) prześlij je do trzech osób w przeciągu

  • 6. Data: 2017-05-15 18:06:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.05.2017 o 08:50, p...@g...com pisze:
    > http://wiadomosci.onet.pl/kraj/rzeczpospolita-predko
    sc-w-polsce-zabija/99nx4m5
    > Statystyka juz jest wiec pora na akcje represyjna zeby towarzystwo sie ogarnelo :-)

    No patrzaj - a w Warszawie dalej spadło o coś koło 10% (populiści
    ograniczyliby się do info, że w spadło w porównaniu z rokiem kiedy
    fotopstryczki działały);)

    Shrek

  • 7. Data: 2017-05-15 18:16:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.05.2017 o 16:21, Budzik pisze:

    > Wychodzi na to ze obawy *na razie* musimy ustawić tak:
    > ja sam > inni kierowcy > ... > terrorysci

    To nie do końca tak. Zapewne ja czy ty mamy większą szansę zginąć w
    wypadku niż w wyniku samobójstwa. Jak już tak liczysz to na pierwszym
    miejscu będą pewnie lekarze;)

    Shrek

  • 8. Data: 2017-05-15 21:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > To nie do końca tak. Zapewne ja czy ty mamy większą szansę zginąć w
    > wypadku niż w wyniku samobójstwa. Jak już tak liczysz to na pierwszym
    > miejscu będą pewnie lekarze;)

    Celowo napisałem *na razie* zostawiając liste otwarta :)

    Dlaczego lekarze?
    Az tyle błędów?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiarą można manipulować. Tylko

  • 9. Data: 2017-05-15 21:24:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.05.2017 o 21:00, Budzik pisze:

    > Celowo napisałem *na razie* zostawiając liste otwarta :)

    Dalej - dla mnie czy ciebie zapewne jest większa szansa zginięcia w
    wypadku niż przez samobójstwo. No chyba że masz jakieś problemy problemy
    psychiczne.

    > Dlaczego lekarze?

    A wiesz ile ludzi umiera w szpitalu? Żyli sobie spokojnie, aż pojechali
    do szpitala i umarli:P

    Shrek

  • 10. Data: 2017-05-15 23:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Dalej - dla mnie czy ciebie zapewne jest większa szansa zginięcia w
    > wypadku niż przez samobójstwo. No chyba że masz jakieś problemy problemy
    > psychiczne.

    Na dzis tez bym tak powiedział.
    Ale kto to wie...
    Poza tym mowa o prawdopodobienstwie.

    > A wiesz ile ludzi umiera w szpitalu? Żyli sobie spokojnie, aż pojechali
    > do szpitala i umarli:P

    no to moze trzeba szpitale wpisac a nie lekarzy?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami