  • 1. Data: 2012-09-06 21:37:03
    Temat: A co sadzicie o ..... Varadero
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    Jak w temacie, pare razy sie mijalem z nimi i duze toto, litra ma .....
    kycy tez zapas.... ?

    Ponoc silniki hondy nie do zajechania?

    M.

  • 2. Data: 2012-09-06 21:53:27
    Temat: Re: A co sadzicie o ..... Varadero
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2012-09-06 21:37, Mikolaj Jopczynski pisze:
    > Jak w temacie, pare razy sie mijalem z nimi i duze toto, litra ma .....
    > kycy tez zapas.... ?
    >
    > Ponoc silniki hondy nie do zajechania?

    Tobie na pewno się uda.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.
    weFAQ&v=qvj

  • 3. Data: 2012-09-06 21:57:41
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-09-06 21:53, Magic pisze:

    > Tobie na pewno się uda.

    Nosz kurde, zejdzcie prosze ze mnie :P

    M.

  • 4. Data: 2012-09-06 22:11:19
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2012-09-06 21:57, Mikolaj Jopczynski pisze:

    > Nosz kurde, zejdzcie prosze ze mnie :P
    >
    > M.
    Coś mi mówi, że następny film pod tytułem "I'm a legend" będzie o
    Tobie;) Chyba już zostaniesz taką grupową maskotką.
    A do rzeczy: Varadero to wilka i ciężka krowa. Parę razy tym jeździłem i
    w porównaniu do TDM to mastodont. Fakt że przyspiesza jak dwie TDM
    (wrażenie takie) ale nie jest tak zwinne jak TDM, Podobno spalić potrafi
    sporo ale na trasę 500+ to chyba jednak wygodniejsza niż TDM. CO to
    lubi, ja wziąłbym TDM 900 zamiast Wiadra. Parę osób tutaj miło to
    dłużej, może się odezwą.

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 5. Data: 2012-09-06 22:13:25
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-09-06 22:11, Qlfon pisze:

> [...]
    > sporo ale na trasę 500+ to chyba jednak wygodniejsza niż TDM. CO to
    > lubi, ja wziąłbym TDM 900 zamiast Wiadra. Parę osób tutaj miło to

    Na razie do wyboru zostaly tdmka, wlasnie honda i vstorm - ale on jakos
    mi sie srednio widzi wizualnie.

    M.

  • 6. Data: 2012-09-06 23:37:14
    Od: "erg" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Mikolaj Jopczynski" <m...@g...com> napisał w
    wiadomości news:5048fb5c$1@news.home.net.pl...
    > Ponoc silniki hondy nie do zajechania?

    Plotki.

    Erg

  • 7. Data: 2012-09-07 00:48:54
    Od: "T.F." <t...@U...wp.pl>

    "Mikolaj Jopczynski" ...
    > Jak w temacie

    Ciezki turystyk na dlugie traski po zlych drogach.
    Nie lubi miasta i ... terenu (sliskie/sypkie).

    > kycy tez zapas.... ?

    Eeee

    > Ponoc silniki hondy nie do zajechania?

    Miejskie legendy.

    --
    T.F.

  • 8. Data: 2012-09-07 17:53:22
    Od: siinski <j...@g...com>

    On 6 Wrz, 22:13, Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>
    wrote:

    > Na razie do wyboru zostaly tdmka, wlasnie honda i vstorm - ale on jakos
    > mi sie srednio widzi wizualnie.
    >
    > M.

    Weź też pod uwagę że na Viadrze masz masę plastików,Mała gleba i to
    wszystko pęka narażając kierownika na koszty przy odbudowie
    sprzęta.Jak na sprzęt do dalekiej turystyki może dziwić też brak
    wskaźnika ilości paliwa w baku,sama kontrolka rezerwy wszystkiego nie
    załatwia.

  • 9. Data: 2012-09-10 08:56:54
    Od: grzech <z...@g...com>

    > Weź też pod uwagę że na Viadrze masz masę plastików,

    viadro bez gmoli - bleeech - to nie viadro

    >sama kontrolka rezerwy wszystkiego nie załatwia. <

    wszystko trzeba przed nos postawić - a kranik to nie łaska?:)
    _____
    grzech
    tdm

  • 10. Data: 2012-09-10 09:12:50
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-09-07 17:53, siinski pisze:

    > Weź też pod uwagę że na Viadrze masz masę plastików,Mała gleba i to
    > wszystko pęka narażając kierownika na koszty przy odbudowie
    > sprzęta.

    Jesli te plastiki sa takie jak byly w trampku i afryce to mala gleba nie
    powoduje wielkich kosztow tylko nabycie 'kilku oznak walki' ;)

    > Jak na sprzęt do dalekiej turystyki może dziwić też brak
    > wskaźnika ilości paliwa w baku,sama kontrolka rezerwy wszystkiego nie
    > załatwia.

    A po cholere Ci taki wskaznik ? Po miesiacu jazdy poznasz sprzet na tyle
    ze bedziesz wiedzial po liczniku km kiedy tankowac, zwlaszcza ze
    wiekszosc wskaznikow plywakowych pokazuje od czapy. Nawet full potrafia
    pokazywac gdy w zbiorniku jest jeszcze miejsce na litr czy dwa (10%),
    polowe pokazuja jak jest 1/3 zbiornika itd.
    Kiedys byla moda na czujniki wszystkiego, xj750 (Zbigiego) to AFAIR
    nawet wskaznik jakis do akumulatora. Biorac to pod uwage, wspolczesne
    motocykle nie posiadaja jakze waznego pokazywacza ;)

    pozdr
    newrom