  • 1. Data: 2012-06-08 12:37:02
    Temat: A mnie się marzy kurna chata....
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Ktoś to zna?

    http://www.sapidotech.com/poland/products.php?catId=
    1

    Wstawiam w jedno USB modem 3/4G, w drugie USB wstawiam
    tuner DVB-T i mam w swojej sieci arówno DVB-T jak i 3/4G?

    Może warto poczekać, aż Sapido da:

    6 gniazd USB
    4 gniazda RJ45
    300 mb/s WiFi w APC i w AP
    slot do 3/4G
    akumulator
    serwer FTP na karcie SDHC
    ogniowo słoneczne

    -=-

    http://www.spiewnik_turysty.republika.pl/kczmrek.htm
    http://franzmauler.wrzuta.pl/audio/5EhMcePlRiB/jan_k
    aczmarek_-_kurna_chata

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2012-06-08 17:36:29
    Temat: Re: A mnie się marzy kurna chata....
    Od: AnonimGall <g...@b...com>

> [...]
    >
    > Wstawiam w jedno USB modem 3/4G, w drugie USB wstawiam
    > tuner DVB-T i mam w swojej sieci arówno DVB-T jak i 3/4G?

    Lesiu ty normalnie masz cos z tym swoim baniakiem i to juz pisalem ci
    kilka razy.

    Do obslugi zabawki USB DVB-T jest potrzebne urzadzenie o bardzo duzej
    wydajnosci na moim Core Duo obraz przycina a ty chcesz do zabawki z z
    zabawkowym procesorem 300MHz podlaczyc tuner DVB-T i pewnie chcesz
    jeszcze zeby to pchalo stream w siec.

  • 3. Data: 2012-06-08 21:03:51
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2012-06-08 17:36, AnonimGall pisze:
    > Lesiu ty normalnie masz cos z tym swoim baniakiem i to juz pisalem ci
    > kilka razy.

    Nie rozumiem co ludzi skłania do obrażania innych, ot tak bez powodu.
    Rośnie nam jakieś nowe pokolenie albo ja już starej daty się robię.

> [...]
    > wydajnosci na moim Core Duo obraz przycina a ty chcesz do zabawki z z
    > zabawkowym procesorem 300MHz podlaczyc tuner DVB-T i pewnie chcesz

    No to jeszcze napisz co w tym czasie to Twoje Core Duo w tym samym
    czasie robi? Bo nie tylko pcha dalej to co odebrało.
    A swoją drogą, zabawka bardzo fajna, bawiłem się troszkę. Sam myślę
    zakupić to albo coś podobnego na służbowe wyjazdy.

  • 4. Data: 2012-06-09 00:04:35
    Od: AnonimGall <g...@b...com>

    W dniu 2012-06-08 21:03, Jawi pisze:

> [...]
    > A swoją drogą, zabawka bardzo fajna, bawiłem się troszkę. Sam myślę
    > zakupić to albo coś podobnego na służbowe wyjazdy.

    I qrwa nastepny specjalista co tuner USB DVB-T zna tylko z obrazka.

  • 5. Data: 2012-06-09 01:56:42
    Od: BartekK <s...@d...org>

    > Nie rozumiem co ludzi skłania do obrażania innych, ot tak bez powodu.
    > Rośnie nam jakieś nowe pokolenie albo ja już starej daty się robię.
    Nie, po prostu jest to rozpoznawalny trol, jakich w sieci wiele, który
    wypisuje przedziwne niestworzone rzeczy, pozornie zadając pytanie na
    techniczne tematy, a potem się śmieje jak ludzie niepotrzebnie tracą
    czas na tłumaczenie, że jak coś ma gniazdko A, a coś ma wtyczke A, to
    jeszcze nie znaczy że będzie do siebie pasowało na tyle, by zadziałać.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 6. Data: 2012-06-09 03:32:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "AnonimGall" jqt65r$4bc$...@n...dialog.net.pl

    > Do obslugi zabawki USB DVB-T jest potrzebne urzadzenie o bardzo duzej wydajnosci na
    moim Core Duo obraz przycina a ty chcesz do
    > zabawki z z

    Nie moja wina, że kupiłeś gówno zamiast komputera.
    Póki nie było HD w TV cyfrowej, mój netbook atomowy (jeden rdzeń, 1,66 GHz,
    zintegrowana grafika i 1 GiB RAM DDR2) radził sobie bez trudu z tunerem na
    USB. Notebook (niemal czteroletni, a kupiłem go już z wyprzedaży) z oddzielną
    kartą grafiki (słabą, ale jednak oddzielną) niemal nie zauważa tunera, jeśli
    chodzi o obciążenie CPU, a jedynie zżera pamięć.

    Netbook i z VoIPem ma trudności. Taka uroda ,,integracji'' wszystkiego
    w jednym. Notebook VoIPa niemal nie zauważa w ogóle. Netbook oddaje ze
    40% CPU. Złe ustawienie dźwięku sprawia, że nie da się oglądać na netbooku
    filmu HD a nawet z trudem można oglądać filmy z płyt DVD, ale już lepsze
    ustawienie dźwięku umożliwia oglądanie filmów w FHD.

    > zabawkowym procesorem 300MHz podlaczyc tuner DVB-T i pewnie chcesz jeszcze zeby to
    pchalo stream w siec.

    300 MHz nie uciągnie 300 Mb/s -- więc tam jest raczej coś szybszego.

    -=-

    Czym innym jest przerzucanie informacji skompresowanej a czym innym
    jej interpretacja, dekompresja itd. 300 Mb/s to w teorii aż 37,5 MB/s,
    czyli więcej, niż zwyczajowo ciągnie USB 2.0, które teoretycznie ma
    przepustowość 480 Mb/s.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2012-06-09 09:35:06
    Od: AnonimGall <g...@b...com>

    > 300 MHz nie uciągnie 300 Mb/s -- więc tam jest raczej coś szybszego.

    Sprzęt
    Port LAN/WAN:
    10/100 Mbps RJ45 *1

    Lesiu bez urazy ale jak jestes przyglupem wioskowym to swoje brednie
    rozglaszaj pod budka z piwem a na dobry sprzet cie nie stac wiec
    przestan marzyc o syrence z silnikiem porsche.

    -=-

  • 8. Data: 2012-06-09 10:00:20
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "AnonimGall" napisał w wiadomości grup
> [...]
    > wydajnosci na moim Core Duo obraz przycina a ty chcesz do zabawki z z
    > zabawkowym procesorem 300MHz podlaczyc tuner DVB-T i pewnie chcesz jeszcze

    Chyba żartujesz? Ludzie na AR9132 używają jako serwer stream dvb-t.

  • 9. Data: 2012-06-09 11:07:12
    Od: AnonimGall <g...@b...com>

    W dniu 2012-06-09 10:00, qwerty pisze:
    > Użytkownik "AnonimGall" napisał w wiadomości grup
    >
    > Chyba żartujesz? Ludzie na AR9132 używają jako serwer stream dvb-t.

    TAA A SWISTAK ZAWIJA TEN STREAM W SREBERKA>

  • 10. Data: 2012-06-09 12:56:22
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2012-06-09 00:04, AnonimGall pisze:
    > I qrwa nastepny specjalista co tuner USB DVB-T zna tylko z obrazka.

    Na TVN jest program jakiś o wychowaniu dzieciaków.
    Cytuję jednego pryszczatego:
    "... no bez przerywników, kur..., pier... to ciężko jest składać jakieś
    zdania"
    i drugi cytat:
    "... no to przeklinanie to taka cecha wrodzona..." :)

    powodzenia