  • 1. Data: 2011-01-20 11:56:55
    Temat: A4 Wrocław - Kraków, obwodnica Jaworzna
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    Witam,

    jade A4 w kierunku Krakowa, kolo 19:00 bede w okolicy Jaworzna - pchac
    sie na obwodnice, w celu zaoszczedzenia 8 zl?
    Ile czasu orientacyjnie o tej porze moge stracic w stosunku do jazdy
    normalnie A4?

  • 2. Data: 2011-01-20 12:24:57
    Temat: Re: A4 Wrocław - Kraków, obwodnica Jaworzna
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    W dniu 2011-01-20 11:56, omega_fan pisze:
> [...]
    > sie na obwodnice, w celu zaoszczedzenia 8 zl?
    > Ile czasu orientacyjnie o tej porze moge stracic w stosunku do jazdy

    Ja zwykle jadę tak że przed bramkami zjeżdżam na Warszawę i po 10km
    zjeżdżam na Olkusz i jadę dalej do krk. Droga nie raz okazała się
    szybsza niż A4. A jeżdżę tak zawsze nie ze względu na oszczędności tylko
    zwykle zahaczam o Olkusz.

  • 3. Data: 2011-01-20 14:16:14
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > sie na obwodnice, w celu zaoszczedzenia 8 zl?
    > Ile czasu orientacyjnie o tej porze moge stracic w stosunku do jazdy
    Przejazd przez Jaworzno w tych godzinach będzie bezproblemowy, droga
    pusta chyba, że się jakiś dzwon trafi. Od S1 (Fasion House) masz
    obwodnice do ul.Martyniaków, która też jest jakby częścią pseudo
    obwodnicy :-) (szeroka i zazwyczaj pusta kilku km droga-uważaj na śliską
    jezdnie przy elektrowni). Pierwsze światła masz dopiero przy Orlenie
    gdzie jest wylot na dzielnice Byczyna czyli starą DK79. Później kilka km
    prostej drogi (uważaj na miśki w dolince) i masz zjazd na A4 lub
    jedziesz starą DK79 na Trzebinię, Krzeszowice, Kraków i wówczas wcale
    nie płacisz na bramkach z dziurostrade. Przelot przez Jaworzno powinien
    się zamknąć w 10-15 min.
    Na bramkach na A4 też można postać i zapłacić mandat tuż przed nimi -
    tym bardziej że jest okres ferii zimowych na śląsku.
    pozdrawiam,
    Oskar Wilde

  • 4. Data: 2011-01-20 16:18:18
    Od: Krenauer <K...@p...onet.pl>

    On Thu, 20 Jan 2011 14:16:14 +0100, Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl> wrote:

    > Później kilka km
    >prostej drogi (uważaj na miśki w dolince) i masz zjazd na A4 lub
    >jedziesz starą DK79 na Trzebinię, Krzeszowice, Kraków i wówczas wcale
    >nie płacisz na bramkach z dziurostrade.

    Tutaj i tak warto zjechać na A4 choćby po to, by ominąć Chrzanów (DK79 leci
    dookoła miasta). Zabawę w oszczędzanie można przedłużyć o 16 km od tego wjazdu
    do zjazdu z A4 w Nieporazie, obok kopuł RMF. Później przez Tenczynek do DK79 lub
    przez Alwernię i Piekary do obwodnicy Krakowa.

  • 5. Data: 2011-01-20 17:28:07
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

> [...]
    > DK79 lub
    > przez Alwernię i Piekary do obwodnicy Krakowa.

    Na tych dwóch objazdach (Jaworzno, Alwernia) stracisz po około 2* po 20-30
    minut.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 6. Data: 2011-01-20 18:05:33
    Od: Krenauer <K...@p...onet.pl>

    On Thu, 20 Jan 2011 17:28:07 +0100, "Endriu" <n...@i...pl> wrote:

    >Na tych dwóch objazdach (Jaworzno, Alwernia) stracisz po około 2* po 20-30
    >minut.
    To wiem. Nie wiem tylko dlaczego piszesz to do mnie.

  • 7. Data: 2011-01-20 18:07:54
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-01-20 17:28, Endriu pisze:

    > Na tych dwóch objazdach (Jaworzno, Alwernia) stracisz po około 2* po 20-30
    > minut.
    20-30 min przez Jaworzno około godziny 19 po pseudo obwodnicy - no to
    teraz mnie rozśmieszyłeś :-)
    Starą DK79 przez Trzebinie(zjazd z A4) za Chrzanowem, Krzeszowice pod
    sam AGH z Jaworzna robi się średnio w 40/50 bez szaleństw jadąc zgodnie
    z przepisami - nie liczę korka na wlocie do Krakowa (rozkopane rondo)
    ps. jeździsz skuterem?
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 8. Data: 2011-01-20 18:28:33
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

> [...]
    > AGH z Jaworzna robi się średnio w 40/50 bez szaleństw jadąc zgodnie z
    > przepisami - nie liczę korka na wlocie do Krakowa (rozkopane rondo)

    Jechałem tamtędy ostatnio tymi dwoma objazdami (w niedzielę przy pustej
    drodze). Starciłem na każdym około 15 min.. W tygodniu za ciągnącymi sie
    ciężarówkimi podejrzewam, że może być gorzej ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 9. Data: 2011-01-21 23:14:11
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Po wuj te wszystkie autostrady budować, jak wszyscy tylko kombinują,
    żeby nimi nie jechać...

    Ja rozumiem, że przy codziennych dojazdach do pracy to wychodzi
    kosztowne, ale okazjonalna podróż i szukanie sposobów na ominięcie
    bramki... Pfui.

    MJ

  • 10. Data: 2011-01-22 09:17:46
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 21 Jan 2011 23:14:11 +0100, Michal Jankowski wrote:
> [...]
    >
    >Ja rozumiem, że przy codziennych dojazdach do pracy to wychodzi
    >kosztowne, ale okazjonalna podróż i szukanie sposobów na ominięcie

    No wiesz, w imie, k*, zasad.

    Przejechales 200km autostrada. to mozesz sobie pozwolic na drobna
    strate :)
    Szczegolnie jak sie okaze ze do bramki kolejka na 10 minut.

    J.