  • 1. Data: 2011-01-20 09:08:48
    Temat: co zrobić z 51% udziału w własności auta
    Od: "poss 123" <p...@p...onet.pl>

    Witam
    Mam taki przypadek:
    Posiadam auto Citroen C6 2007 r. (I rej.2008 rok), bogato wyposażony,
    niestety zaniedbany przez poprzedniego właściciela.
    Auto takie dostałem około rok temu od komornika po egzekucji na moim
    dłuzniku. Dłużnik auto zakupił na kredyt i w dowodzie rejestracyjnym jest
    wpis, iz bank ma 49% własności. Próbowałem porozumieć się z bankiem w
    sprawie odkupu od nich ich udziału, ale kwota jakiej oczekują przewyższa
    rynkową wartość udziału. Z kolei odkupem moich udziałów, za znacznie niższa
    kwotę niz sami oczekują, też nie są zainteresowani.
    W sumie nie jest najgorzej bo mogę cieszyć się całym autem (tzn używać bez
    ograniczeń), a zapłaciłem (poprzez kompensatę z długu) za niego tylko połowę
    wartości. Auto to nie jest mi jednak potrzebne - mam inne auta w firmie a
    Citroen stoi bezuzytecznie na parkingu. Macie jakiś pomysł co z takim autem
    zrobić? Da sie takie udziały w własności sprzedać i czy jest szansa że ktoś
    może byc tym zainteresowany? Jak sie pozbyć auta żeby odzyskać swoje
    pieniądze?
    pozdrawiam
    poss

  • 2. Data: 2011-01-20 09:48:04
    Temat: Re: co zrobić z 51% udziału w własności auta
    Od: PJ <p...@g...com>

    napisz co z ubezpieczeniem, na kogo i co ? wtedy można coś wymyślić
    ale tak mi się widzi ze bez szkody całkowitej to się nie obejdzie :-)

    P.

  • 3. Data: 2011-01-20 09:56:01
    Od: "GR" <grafik(usuntosobie)@mbpress.pl>

> [...]
    > autem zrobić? Da sie takie udziały w własności sprzedać i czy jest szansa
    > że ktoś może byc tym zainteresowany? Jak sie pozbyć auta żeby odzyskać

    napisz proszę na priva:
    - jaki bank
    - dikładnie jaki samochód (co w środku, silnik itp)
    - jakiego rzędu pieniądze wchodzą w grę...
    pozdr.
    Gr

  • 4. Data: 2011-01-20 22:47:31
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 20 Jan 2011 09:08:48 +0100, poss 123 napisał(a):

> [...]
    > zrobić? Da sie takie udziały w własności sprzedać i czy jest szansa że ktoś
    > może byc tym zainteresowany? Jak sie pozbyć auta żeby odzyskać swoje

    Znaleźć droga polisę OC i wezwać bank do zapłacenia 49% :D

    --