  • 1. Data: 2015-06-18 00:15:47
    Temat: AB Channel
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Witam

    Gdzie można znaleźć program, albo choć tytuły fimów emitowanych w AB
    Channel? Nie ma teletekstu, czy EPG. Nawet nie wiadomo do kogo pisać, czy
    telefonować.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2015-06-18 05:53:50
    Temat: Re: AB Channel
    Od: "Mark" <t...@p...pl>

    Kamil <n...@t...pl> w wiadomości
    news:mlsrne$qk8$1@speranza.aioe.org napisał(a):
    > Witam
    > Gdzie można znaleźć program, albo choć tytuły fimów emitowanych w AB
    > Channel? Nie ma teletekstu, czy EPG. Nawet nie wiadomo do kogo
    > pisać, czy telefonować.
    Jeśli chodzi ci o AB Channel FR to bez problemu można znaleźć w
    Internecie program tej stacji.
    Wystarczy wpisać w wyszukiwarkę AB Channel program.
    --
    Mark
    k...@p...pl

  • 3. Data: 2015-06-19 16:02:42
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "Mark" napisał:

    > Wystarczy wpisać w wyszukiwarkę AB Channel program.

    Myślisz, ze nie próbowałem? Pokaż mi we wskazanych linkach wyrzuconych przez
    Googla tytuły filmów i godzinę ich emisji np. na dzisiaj.

    http://www.telemagazyn.pl/ab_channel_fr/?h=1&s=1

    http://www.telemagazyn.pl/ab_channel_fr/?h=1&s=1

    http://www.telemagazyn.pl/archiwum/ab_channel_fr,481
    ,stn,st.html

    http://www.abchannel.gr/tv-program.aspx

    http://www.abchannel.it/

    http://aleseriale.pl/channel,51,day,0,hour,now,progr
    am.html?ticaid=515130

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2015-06-19 20:58:07
    Od: "Mark" <t...@p...pl>

    Kamil <n...@t...pl> w wiadomości
    A sprawdź ten link: http://tv.wp.pl/#kanal-313
    --
    Mark
    k...@p...pl

  • 5. Data: 2015-06-20 23:49:01
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "Mark" napisał:

    > A sprawdź ten link: http://tv.wp.pl/#kanal-313

    Mam to. Zresztą jest w podanych wcześniej linkach. To nie jest ten kanał.
    Nic się nie zgadza. Juz kiedyś to ćwiczyłem. To jest kanał francuski, albo
    fracuskojęzyczny. Mnie natomiast chodzi o kanał włoski HotBird 12673 V.
    Kiedyś znalazłem, ale ramówka wyglądała następująco:

    Film

    Film

    Film

    itd.

    DO niedawna była telegazeta, ale często program był z poprzedniego tygodnia,
    albo taki jak podałem wyżej. To typowy, jedyny w swoim rodzaju włoski
    bajzel.