  • 1. Data: 2007-10-12 11:26:33
    Temat: AC-X
    Od: Łukasz Morawski <l...@l...net>

    Witam,

    od pewnego czasu zauważyłem (a przynajmniej po swojej stronie) znaczne
    pogorszenie działania węzła AC-X. Czy ktoś jeszcze ma takie odczucia?
    Mniej więcej pogorszenie nastąpiło po połączeniu AC-X z PL-IX a
    przynajmniej sukcesywnie ulega pogorszeniu. Położyłem wczoraj sesję BGP
    do AC-X i na smokepingu poprawiło się nawet do www.ac-x.pl, gdzie trasa
    prowadzi via CDP do Atmana. Zdaję sobie sprawę z umowy między mną a
    Atmanem i CDP - doskonale są mi również znane zasady działania. Tylko
    1,5 roku temu, węzeł działał znacznie lepiej. Czyżby dali za dużo za
    taką opłatę a teraz sukcesywnie pogarszają jakość usługi. Czy może było
    wydzielone pasmo dla tej usługi, które właśnie się skończyło?

    pytanie za 100 punktów, kiedy rozłączyłem sesję BGP:
    http://lukaszmorawski.net/ac-x_last_86400.png

    czasy urosły o kilka ms, ale straty są znacznie mniejsze. Dotyczy to
    praktycznie wszystkich zasobów osiągalnych via AC-X. Jeśli chodzi o
    wysycenie, nie osiągam więcej jak 20-25 Mbps w szczycie.

    będę wdzięczny jak ktoś skrobnie coś konkretnego - czyli jak u niego
    działa AC-X.

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz Morawski

  • 2. Data: 2007-10-12 12:44:44
    Temat: Re: AC-X
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...nospam.net>

    Łukasz Morawski <l...@l...net> wrote:
    > będę wdzięczny jak ktoś skrobnie coś konkretnego - czyli jak u niego
    > działa AC-X.

    Zgłaszałeś problem do odpowiedniej NOCy, napewno ktoś zajmie się problemem.

    --
    ŁT

  • 3. Data: 2007-10-15 09:14:26
    Od: Łukasz Morawski <l...@l...net>

    Lukasz Trabinski pisze:

    > Zgłaszałeś problem do odpowiedniej NOCy, napewno ktoś zajmie się problemem.

    zgłosiłem również i napisałem post. Panowie z nmc pogmyrali coś swoimi
    zgrabnymi paluszkami i jak ręką odjął - wszystko gra. Jestem bardzo
    ciekawy co to było :)

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz Morawski

  • 4. Data: 2007-10-15 09:25:20
    Od: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>

    Łukasz Morawski pisze:

    > zgłosiłem również i napisałem post. Panowie z nmc pogmyrali coś swoimi
    > zgrabnymi paluszkami i jak ręką odjął - wszystko gra. Jestem bardzo
    > ciekawy co to było :)

    Sorry ATM to nie Netia zwykle wystarczy napisac lub zadzwonic, a nie via
    polip.