  • 1. Data: 2007-10-08 19:10:58
    Temat: DNS Exatela
    Od: MarC0 <n...@p...pl>

    Od 2 godzin DNSy exatela maja problemy.

    Możecie polecić jakieś inne stabilne serwery DNS?

    Mam tez swój serwer DNS wiec poproszę tez o adresy rootDNSów.

    Pozdr.
    Marek Gocłowski

  • 2. Data: 2007-10-08 19:17:06
    Temat: Re: DNS Exatela
    Od: K <b...@a...chroni.przed.spamem.z.neostrady>

    http://www.root-servers.org/ = http://192.71.80.110/

  • 3. Data: 2007-10-08 19:50:08
    Od: "Pawel" <n...@n...com>

    Użytkownik "MarC0" <n...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Od 2 godzin DNSy exatela maja problemy.
    >
    > Możecie polecić jakieś inne stabilne serwery DNS?
    >
    > Mam tez swój serwer DNS wiec poproszę tez o adresy rootDNSów.

    to nic nowego...niestety DNSy w Exatelu to cos z czym sobie nie moga
    pooradzić juz od wielu miesiecy...jak nie dluzej!
    az dziw bierze ze taka duza firma nie potrafi rozwiązać problemu tak
    podstawowej usługi

  • 4. Data: 2007-10-08 19:50:56
    Od: "Bartosz B." <b...@a...skasuj_to.pl>

    Coś mi się wydaje że problem to ty masz ale ze swoim DNS'em.
    Jadę na DNS'ach exatelach i wszystko śmiga.
    Nie pisz bajek.

  • 5. Data: 2007-10-08 20:02:28
    Od: "Pawel" <n...@n...com>

    Użytkownik "Bartosz B." <b...@a...skasuj_to.pl> napisał w
    wiadomości news:fee1mq$88a$1@news.onet.pl...
    > Coś mi się wydaje że problem to ty masz ale ze swoim DNS'em.
    > Jadę na DNS'ach exatelach i wszystko śmiga.
    > Nie pisz bajek.

    jest problem i zanim cos napiszesz to dokladnie sprawdz, BOK Exatela rowniez
    potwierdza problemy

  • 6. Data: 2007-10-08 20:06:50
    Od: MarC0 <n...@p...pl>

    Bartosz B. pisze:
    > Coś mi się wydaje że problem to ty masz ale ze swoim DNS'em.
    > Jadę na DNS'ach exatelach i wszystko śmiga.
    > Nie pisz bajek.

    Sam BOK sie przyznał do problemu.

    Moje routery "miały" DNS primary i secondary na DNS exatela.

    Na DNSach TP teraz wszystko jest OK.
    Moj DNS rozwiazywal tylko nazwy moich domen.

  • 7. Data: 2007-10-08 20:20:17
    Od: "Bartosz B." <b...@a...skasuj_to.pl>

    kurde mole powiem wam że ja nic nie odczułem.
    z tym że mam wpisanych w sumie z 8 serwerów DNS więc jak nie exatel'a to
    zawsze któryś w końcu działa :D

    Możecie podać przykład czego serwery DNS exatela nie rozwiązują?

  • 8. Data: 2007-10-08 20:30:45
    Od: "Pawel" <n...@n...com>

    Użytkownik "Bartosz B." <b...@a...skasuj_to.pl> napisał w
    wiadomości news:fee3dq$e75$1@news.onet.pl...
> [...]
    > zawsze któryś w końcu działa :D
    >
    > Możecie podać przykład czego serwery DNS exatela nie rozwiązują?

    odpowiadają z ogromnym opoznieniem, jakby byly totalnie zmulone...albo
    chwilami w ogole nie odpowiadają
    wystarczy uruchomic nslookup i sprobowac wywolac jeden z dwoch glownych
    serwerow i od razu widac ze albo wywala sie na timeoucie albo po kilkunastu
    sekundach lapie polaczenie

  • 9. Data: 2007-10-08 20:37:46
    Od: "Pawel" <n...@n...com>

> [...]
    > zawsze któryś w końcu działa :D
    >
    > Możecie podać przykład czego serwery DNS exatela nie rozwiązują?

    to moze byc tez jakis problem w segmencie w ktorym stoją ich serwery DNS

  • 10. Data: 2007-10-08 21:29:14
    Od: "Bartosz B." <b...@a...skasuj_to.pl>

    faktycznie exatelowskie DNS'y mają od 130ms do 1000ms.
    Z tym że ja tego nie odczuwam bo mam lokalny DNS o czasie odpowiedzi ok
    15~40ms - tak przy okazji to dużo czy mało ?

    Paweł a ty jedziesz bezpośrednio na tych exatelowskich DNS'ach ? Nie masz
    własnego DNS'a?