  • 1. Data: 2011-09-08 15:11:34
    Temat: AC na motocykl ?
    Od: "R2" <k...@w...pl>

    Witam

    Czy ktoś się orientuje czy jakiś ubezpieczyciel w Polsce oferuje AC na
    motocykl starszy niż 5 lat , mam Horneta 2002 i ciekaw jestem czy można
    kupić AC i za ile.

    Pozdrawiam
    R2

  • 2. Data: 2011-09-08 15:14:59
    Temat: Re: AC na motocykl ?
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    W dniu 08-09-2011 17:11, R2 pisze:
    > Czy ktoś się orientuje czy jakiś ubezpieczyciel w Polsce oferuje AC na
    > motocykl starszy niż 5 lat , mam Horneta 2002 i ciekaw jestem czy można
    > kupić AC i za ile.
    Sprawdz Allianz. Powinni robic, pytanie czy to Ci sie oplaci..

    --
    pozdr
    Rogal

  • 3. Data: 2011-09-08 15:30:58
    Od: JerrryD <j...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-09-08 17:14, Grzegorz Rogala pisze:
    > Sprawdz Allianz. Powinni robic, pytanie czy to Ci sie oplaci..

    Ja mam w Allianz.

    Pozdrawiam,
    JerryD
    CB500 '02

  • 4. Data: 2011-09-08 15:40:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

> [...]
    >
    > Czy ktoś się orientuje czy jakiś ubezpieczyciel w Polsce oferuje AC na
    > motocykl starszy niż 5 lat , mam Horneta 2002 i ciekaw jestem czy można

    Mi parę lat temu zaoferowali w PZU - ze stawką 25% wartości.

    Podziękowałem.

    Przez 4 lata nie ukradli ani się nie rozbiłem, więc jestem do przodu ;-/

  • 5. Data: 2011-09-08 18:16:02
    Od: Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>

    W dniu 2011-09-08 17:11, R2 pisze:
    > Witam
    >
    > Czy ktoś się orientuje czy jakiś ubezpieczyciel w Polsce oferuje AC na
    > motocykl starszy niż 5 lat , mam Horneta 2002 i ciekaw jestem czy można
    > kupić AC i za ile.

    Ja w Axa dostałem propozycję OC i AC za 9000 hahaha!!!
    Proponuję dodatkowo sprawdzić Hestię, jak ubezpieczysz dom za 200 pln to
    dostaniesz zniżkę 25% na AC - wyszło jakieś 4500 PLN, więc różnica vs.
    Axa ogromna. W Allianz też coś sporo wychodziło.

    Generalnie AC dla moto to straszne złodziejstwo.
    Chciałem ubezpieczyć tylko od kradzieży (auta tak można), ale żadne z TU
    nic takiego nie oferuje a sprawdzałem chyba wszystkie wliczając np.
    takich tuzów jak TU PZM...:/

    --

    Songoku
    2011 ZX10R ABS

  • 6. Data: 2011-09-08 18:58:46
    Od: Daniel Kowalski <b...@g...pl>

> [...]
    >
    > Czy ktoś się orientuje czy jakiś ubezpieczyciel w Polsce oferuje AC na
    > motocykl starszy niż 5 lat , mam Horneta 2002 i ciekaw jestem czy można

    Witam! W Allianz za SV 650 2004 rok AC wyniosło jakoś 1450 PLN (płatne w
    3 ratach, jednorazowo będzie taniej). Wartość ubezp. to chyba 9500.
    Dodam, że nie mam żadnych zniżek w tej firmie. Hornet to chyba podobna
    półka cenowa.

  • 7. Data: 2011-09-08 20:29:03
    Od: "R2" <k...@w...pl>

    "Daniel Kowalski" wrote

> [...]
    > ratach, jednorazowo będzie taniej). Wartość ubezp. to chyba 9500.
    > Dodam, że nie mam żadnych zniżek w tej firmie. Hornet to chyba podobna

    Ogólnie to pytam bo chce przenieśc motor na parking strzeżony taki wiecie z
    cieciem jak to w na osiedlach są. Macie jakieś doświadczenia w tym temacie,
    czy takie parkingi są bezpieczne czy motocykle z takich też giną?

    Pzdr
    R2

  • 8. Data: 2011-09-08 21:02:52
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-09-08, R2 <k...@w...pl> wrote:

    > Ogólnie to pytam bo chce przenieśc motor na parking strzeżony taki wiecie z
    > cieciem jak to w na osiedlach są. Macie jakieś doświadczenia w tym temacie,
    > czy takie parkingi są bezpieczne czy motocykle z takich też giną?

    Trzymalem 1,5 roku na takim parkingu na Ochocie i zadnego problemu.
    Tylko dogadaj sie zeby miejscowka byla blisko budy a nie w ciemnym
    kacie na koncu parkingu. No i rozrozniaj dozorowany od strzezonego.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 9. Data: 2011-09-08 22:10:11
    Od: "Alex D. B." <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "R2" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ogólnie to pytam bo chce przenieśc motor na parking strzeżony taki wiecie
    > z cieciem jak to w na osiedlach są. Macie jakieś doświadczenia w tym
    > temacie, czy takie parkingi są bezpieczne czy motocykle z takich też giną?

    jak parking ma odpowiedzialnosc, to reszta Cie wali. w umowie deklarujesz
    wartosc moto, i koniec. zniknie - uruchamiesz procedure.
    uwazac na hasla franczyza integralna, procedury szkody calkowitej itd.

    Alex.

  • 10. Data: 2011-09-09 06:20:03
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Thu, 8 Sep 2011 22:29:03 +0200, R2 napisał(a):

    > Macie jakieś doświadczenia w tym temacie,
    > czy takie parkingi są bezpieczne czy motocykle z takich też giną?

    Ja tak trzymam "w sezonie" motocykl od 4 lat - jak dotąd (odpukać?) zero
    problemów.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.