  • 1. Data: 2009-03-22 01:01:24
    Temat: AL i A.L.
    Od: A.L. <a...@a...com>

    Na tej grupie pisuje osobnik podpisujacy sei AL. Spesze doniesc, ze
    nie mam z nim nic wspolnego

    A.L.

  • 2. Data: 2009-03-22 10:42:35
    Temat: Re: AL i A.L.
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On 22 Mar, 01:01, A.L. <a...@a...com> wrote:
    > Na tej grupie pisuje osobnik podpisujacy sei AL. Spesze doniesc, ze
    > nie mam z nim nic wspolnego
    >
    > A.L.

    Ależ Panie Profesorze, jest Pan bez wątpienia doskonale rozpoznawalną
    postacią, nikt nie śmie pomylić Pana z żadnym uczestnikiem
    merytorycznych dyskusji.
    Konrad

  • 3. Data: 2009-03-22 11:48:21
    Od: AL <a...@s...tam>

    A.L. pisze:
    > Na tej grupie pisuje osobnik podpisujacy sei AL. Spesze doniesc, ze
    > nie mam z nim nic wspolnego
    >
    > A.L.
    Witam,
    zauwazylem :)
    AL - to moje inicjaly - stad skrot, ktory uzywam na wszystkich
    gr.dyskusyjnych od paru juz lat.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 4. Data: 2009-03-22 12:10:47
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    AL napisal:
    > Witam,
    > zauwazylem :)
    > AL - to moje inicjaly - stad skrot, ktory uzywam na wszystkich
    > gr.dyskusyjnych od paru juz lat.

    No to sie roznicie kropkami :)

    Bo A.L. uzywa tego skrotu na usenecie juz od kilkunastu lat.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 5. Data: 2009-03-22 14:46:59
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sun, 22 Mar 2009 12:48:21 +0100, AL <a...@s...tam> wrote:

    >Witam,
    >zauwazylem :)
    >AL - to moje inicjaly - stad skrot, ktory uzywam na wszystkich
    >gr.dyskusyjnych od paru juz lat.

    ja nei zglaszam zadnego sprzeciwu :) Tylko zwracam uwage ze roznimy
    sie jedynie kropkami i ktos moze nas pomylic

    A.L.

  • 6. Data: 2009-03-22 16:22:48
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On 22 Mar, 12:10, Jacek_P <L...@c...edu.pl> wrote:
    > Bo A.L. uzywa tego skrotu na usenecie juz od kilkunastu lat.

    Nie jestem jego biografem, ale na tej grupie podpisywał się kiedyś
    imieniem i nazwiskiem.
    Konrad

  • 7. Data: 2009-03-22 16:26:15
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sun, 22 Mar 2009 09:22:48 -0700 (PDT), Konrad Anikiel
    <a...@g...com> wrote:

    >Nie jestem jego biografem, ale na tej grupie podpisywał się kiedyś
    >imieniem i nazwiskiem.
    >Konrad

    Czasy sie zmieniaja, Panie Kolego... I ludzie tez...

    A.L.

  • 8. Data: 2009-03-22 18:21:25
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On 22 Mar, 16:26, A.L. <a...@a...com> wrote:

    > Czasy sie zmieniaja, Panie Kolego... I ludzie tez...
    >
    > A.L.

    Jasne. Ja się wtedy podpisywałem... inicjałami :-)
    Konrad

  • 9. Data: 2009-03-22 18:23:22
    Od: A.L. <a...@a...com>

    Czyli bilans wychodzi na zero :)