  • 1. Data: 2014-01-08 20:06:15
    Temat: ARM i AVR
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    a o co chodzi z tym, że AVR Studio 6.0 wspiera procesory ARM? konkretniej to
    czy wspiera procesory ST? bo te Atmela to chyba nie do kupienia...

  • 2. Data: 2014-01-08 20:27:27
    Temat: Re: ARM i AVR
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    inny punkt siedzenia... <N...@g...pl> napisał(a):
    > a o co chodzi z tym, że AVR Studio 6.0 wspiera procesory ARM?

    No wspiera.

    > bo te Atmela to chyba nie do
    > kupienia...

    Oczywiście, że do kupienia. Po co by robili dla nich kompilator?

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 3. Data: 2014-01-08 20:32:50
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    > No wspiera.

    to chyba dobra wiadomość dla amatorów?
    w końcu jakiś normalny pakiet do programowania, bez cudowania z toolsami,
    czy się mylę?
    ale można programować i w C i ASM?

    > Oczywiście, że do kupienia. Po co by robili dla nich kompilator?

    widział Ktoś gdzieś minimalny schemat uruchomieniowy jakiegoś dostępnego
    atmelowskiego ARMa?

    chodzi o podłączenie JTAGa (jeśli nie przekręciłem) do programowania i
    debugowania,

    to cudeńko jest ciekawe:
    http://allegro.pl/modul-arm-atmel-at91-at91sam7s64-d
    ataflash-i3807643103.html

  • 4. Data: 2014-01-08 20:36:05
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    a co już tego

    > to cudeńko jest ciekawe:
    > http://allegro.pl/modul-arm-atmel-at91-at91sam7s64-d
    ataflash-i3807643103.html

    nie wspiera? jednak dziadostwo...

  • 5. Data: 2014-01-08 20:36:14
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    inny punkt siedzenia... <N...@g...pl> napisał(a):
    > widział Ktoś gdzieś minimalny schemat uruchomieniowy jakiegoś dostępnego
> [...]

    Nawet nie zauważyłeś, że sam sobie odpowiedziałeś.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 6. Data: 2014-01-08 20:39:36
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    ataflash-i3807643103.h

    czy ja zle patrze, atmel studio 6 nie wspiera

  • 7. Data: 2014-01-08 21:04:23
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    inny punkt siedzenia... <N...@g...pl> napisał(a):
    >>> http://allegro.pl/modul-arm-atmel-at91-at91sam7s64-d
    ataflash-i3807643103
    > czy ja zle patrze, atmel studio 6 nie wspiera

    Wspiera Cortexy, a to nie jest Cortex tylko ARM7TDMI.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 8. Data: 2014-01-08 22:52:16
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    On 08.01.2014 20:06, inny punkt siedzenia... wrote:
    > a o co chodzi z tym, że AVR Studio 6.0 wspiera procesory ARM?
    > konkretniej to czy wspiera procesory ST? bo te Atmela to chyba nie do
    > kupienia...

    O to chodzi, że Atmel jak już chyba każdy liczący się producent uC ma w
    swoim portfolio jakiegoś ARMa. AVR Studio to było kiedyś, teraz jest
    Atmel Studio :-P i jest przeznaczone do procesorów Atmela, programu dla
    ST w tym nie skompilujesz.
    ARMy Atmela nie do kupienia? W TME masz do wyboru kilkadziesiąt różnych
    procków Atmela z rdzeniem CortexM3, mało? Ja jakieś dwa miesiące temu
    dostałem bez problemu sample od Atmela, procki z serii SAMD20 z rdzeniem
    CortexM0+, obudowa TQFP32 więc spokojnie ręcznie można to lutować.

    Jakub Rakus

  • 9. Data: 2014-01-09 14:11:43
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    cortex 7tdmi 9 coś tam, nic mi to nie mówi, można prosić o jakieś
    wyjasnienie?

  • 10. Data: 2014-01-09 14:12:15
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    czy wśród tych procków jest może jakiś z USB z bibliotekami?