  • 1. Data: 2015-05-04 02:03:50
    Temat: ASUS EAX1600PRO
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    gigabyte GA-965P-S3 rev1.0
    ASUS EAX1600PRO/TD/256M/A

    Czy można jakoś zwalczyć te wykrzykniki? :)

    http://piterpro.private.pl/asus/

    --
    Piter

  • 2. Data: 2015-05-04 21:06:21
    Temat: Re: ASUS EAX1600PRO
    Od: "ggs" <ggs_@_konto.pl>

    "PiteR" <e...@f...pl> wrote in message
    > gigabyte GA-965P-S3 rev1.0
    > ASUS EAX1600PRO/TD/256M/A
    >

    > Czy można jakoś zwalczyć te wykrzykniki? :)
    >
    > http://piterpro.private.pl/asus/

    Code 10 to najczesciej nieprawidlowy driver.

    A ten BIOS to na pewno do tej karty? Byl flashowany?

    Referencyjne sterowniki tez z codem 10?

  • 3. Data: 2015-05-04 22:23:46
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    ggs pisze tak:

    > Code 10 to najczesciej nieprawidlowy driver.

    ten instalator z linku poniżej nie rozpoznaje tej karty

    http://www.asus.com/Graphics_Cards/EAX1600PROTD_Seri
    es/HelpDesk_Download/
    http://dlcdnet.asus.com/pub/ASUS/vga/ATI/ati8391_win
    xp(whql).zip

    > A ten BIOS to na pewno do tej karty? Byl flashowany?

    Nie do tej ale problem podobny i nie był flashowany ale tonący ...
    Flasher nie pozwala sflashować. ID mismatched czy cuś.

    Obecne sterowniki są wyciągnete z windowsa który tam był na dysku i ten komp
    na nich chodził z rok. Zepsuł sie w ten sposób że zasilacz zaczął
    stukać i próbkować. Wiatraki szarpały i wyłaczały się.

    Po wymianie zasilacza na inny pierwsze uruchomienie ok. Po restarcie
    wykrzykniki. Moze to karta uwalona fizycznie?

    > Referencyjne sterowniki tez z codem 10?

    tzn które?

    --
    Piter

    masz prawo wyłączyć JavaScript

  • 4. Data: 2015-05-05 07:39:55
    Od: "ggs" <ggs_@_konto.pl>

    "PiteR" <e...@f...pl> wrote in message

    > Po wymianie zasilacza na inny pierwsze uruchomienie ok. Po restarcie
    > wykrzykniki. Moze to karta uwalona fizycznie?

    Jasne , że jest to możliwe no ale probujemy wcześniej innych metod żeby probować
    reanimować

    Z AMD.com http://support.amd.com/en-us/download

  • 5. Data: 2015-05-24 14:45:05
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    ggs pisze tak:

    > Z AMD.com http://support.amd.com/en-us/download

    Dzieki. Automagicznie pomogło. Wszystko gra. Wykrzykniki zniknęły.

    Czy ktoś mogłby sprawdzić/potwierdzić czy ta karta ma regulację obrotów
    wiatraka? IMHO nie ma. Nie ma monitor IC i ASUS Smart Doctor nie
    wyświetla zakładek napiecie, temperatura, obroty.

    Choć to trochę dziwne że nie ma bo wyje jak odkurzacz to jak sobie
    producent wyobraża jej używanie? Chyba w wygłuszaczach ;)

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 6. Data: 2015-05-24 23:41:35
    Od: "ggs" <ggs_@_konto.pl>

    "PiteR" <e...@f...pl> wrote in message

> [...]
    >
    > Choć to trochę dziwne że nie ma bo wyje jak odkurzacz to jak sobie
    > producent wyobraża jej używanie? Chyba w wygłuszaczach ;)

    Tylko chyba zewnetrzne narzedzia typu jakies Ati tray tools , ati tool , moze RIVA
    Tuner. Stare softy ale karta tez juz nie nowa, powinno cos przypasowac.

  • 7. Data: 2015-05-26 20:40:19
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    ggs pisze tak:

    > "PiteR" <e...@f...pl> wrote in message

    > Tylko chyba zewnetrzne narzedzia typu jakies Ati tray tools , ati
    > tool , moze RIVA Tuner. Stare softy ale karta tez juz nie nowa,
    > powinno cos przypasowac.

    Rozebrałem tę kartę, wypiżyłem stary wiatrak i połamałem plastiki,
    dałem duży nowy wiatrak 80mm i przelutowałem wtyk. Wiatrak elegancko
    zwolnił i ucichł czyli jakaś sprzętowa regulacja obrotów tam jest na
    pcb a zepsuty był orginalny wiatrak.

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 8. Data: 2015-05-27 17:08:18
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "PiteR" napisał:

    > Czy można jakoś zwalczyć te wykrzykniki? :)

    Spróbował bym Everesta. Może pokazać właściwe ID grafiki i nawet link do
    drivera.

    Pzdr