  • 1. Data: 2009-04-02 13:01:59
    Temat: ATmega1281 i PCINT1
    Od: "CosteC" <c...@s...konto.pl>

    Witam

    Jest ATmega1281, działa przerwanie PCINT0, natomiast PCINT1 z taką samą
    konfiguracją nie chce. Pooling tego pinu działa więc sprzęt jest ok. Co może
    być źle? Ktoś to uruchomił i działa?

    Pozdrawiam
    CosteC

  • 2. Data: 2009-04-02 21:41:32
    Temat: Re: ATmega1281 i PCINT1
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    CosteC pisze:

    > Jest ATmega1281, działa przerwanie PCINT0, natomiast PCINT1 z taką samą
    > konfiguracją nie chce. Pooling tego pinu działa więc sprzęt jest ok. Co może
    > być źle? Ktoś to uruchomił i działa?

    Mi w ATmedze2561 śmigają wszystkie 4 PCINT'y. Podobnie nie mam problemów
    z mniejszą ATmegą644PV.
    Podaj kawałek kodu, którym konfigurujesz przerwanie PCINT1 i napisz,
    jakich pinów stan badasz.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 3. Data: 2009-04-06 11:26:24
    Od: "CosteC" <c...@s...konto.pl>

    > Mi w ATmedze2561 śmigają wszystkie 4 PCINT'y. Podobnie nie mam problemów
    > z mniejszą ATmegą644PV.
    > Podaj kawałek kodu, którym konfigurujesz przerwanie PCINT1 i napisz,
    > jakich pinów stan badasz.

    Hmm
    Moja wina jednak. Soft z samym PCINT1 działa poprawnie, dopiero cały soft
    jakimś cudem to wyłącza. Konfiguracja jest OK.
    Dzięki za pomoc :)

    Pozdrawiam
    CosteC