  • 1. Data: 2009-04-02 08:35:09
    Temat: co to za element - ladowarka do akkumulatorow olowiowych
    Od: p...@...pl

    czesc,
    co to za element w ladowarce do akumulatorow olowiowych?

    ECE RB600 37BR

    2 nozki, kwadrat, i wyglada jak jakis kondensator lub warystor (jak w
    liswiet)

    element jest wlaczony w szereg z aperomierzem?

  • 2. Data: 2009-04-02 09:13:51
    Od: "Zibias" <q...@p...onet.pl>

    To bezpiecznik polimerowy na prad jak dobrze pamietam 6A

    Tu masz przykladowe dane. Wrzucilem w google, pierwszy z brzegu link.

    http://www.micros.com.pl/index.php?id=154

    Uzytkownik <p...@...pl> napisal w wiadomosci

  • 3. Data: 2009-04-02 09:33:35
    Od: p...@...pl

    On Thu, 2 Apr 2009 11:13:51 +0200, "Zibias" <q...@p...onet.pl>
    wrote:

    >To bezpiecznik polimerowy na prad jak dobrze pamietam 6A
    >
    >Tu masz przykladowe dane. Wrzucilem w google, pierwszy z brzegu link.
    >
    >http://www.micros.com.pl/index.php?id=154
    >
    >Uzytkownik <p...@...pl> napisal w wiadomosci

    mi wyrzucilo 2 linki do czeskich stron i nic wiecej. Ale wydaje sie,
    ze to bedzie wlasnie to, bo na ladowarce jest napisane 12V/6A

    dzieki