  • Data: 2010-07-16 05:18:50
    Temat: AVR Studio 4 i symulacja
    Od: Jan Górski <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Ostatnio mam więcej czasu i ruszyłem z buta z programowaniem uC.
    Programuję AVR atmega w WinAVR zintegrowanym ze środowiskiem AVR
    Studio 4. Ostatnio znalazłem w necie program wysyłający przez USART
    dane. Problemem w trybie "symulacji" w WinAVR jest brak możliwości
    logowania danych, albo ja nie umiem tego włączyć.
    Jak można obejrzeć znaki wysłane przez USART ?
    Jak można symulować wyświetlacz lcd na hd44780 ?
    Czy mógłbym poprosić jednocześnie o linki do dobrych tutoriali ? Może
    być po ang, polsku, ew ebooki. Programować w "c" umiem, przynajmniej
    na tyle, żeby z tym nie mieć problemu. Problem w "c" specjalizowanym
    pod mikrokontroler.

    Dzięki za pomoc.